۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۴۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85382513
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مدیرکل دفتر سیاسی استانداری بوشهر: چرخش نخبگان محصول انتخابات است

بوشهر-ایرنا- مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: چرخش نخبگان یکی از محصولات انتخابات آزاد در ایران بوده و دشمن با علم به این موضوع برای کم رنگ کردن اثرگذاری انتخابات در حال توطئه چینی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید حیدری روز شنبه در همایش ویژه انتخابات در بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر از ۱۸ ماه پیش تاکنون خود را آماده برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه کرده و در این راستا براساس دستور رئیس جمهور تمهیداتی ویژه برای حفظ و حراست آرا مردم پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: با برنامه ریزی انجام شده و بر خلاف انتظار دشمنان جمهوری اسلامی به دنبال برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت مناسب در استان هستیم.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب دشمن برای ناامید کردن مردم و کاهش مشارکت انتخاباتی با جدیت تمام پا به عرصه گذاشته و این گونه القا می کند که صندوق رای در سرنوشت مردم تعیین کننده و انتخابات و رای دادن اساس تحول نیست.

وی ادامه داد: این در حالی است که در طول ۴۵ سال عمر انقلاب اسلامی در سایه برگزاری انتخابات چه تحولات بزرگی در کشور رقم خورده است.

حیدری افزود: امروز عنوان می کنند انتخاب منشا تحول نیست و این در حالی است که چرخش نخبگانی محصول انتخابات محسوب می‌شود.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: تمام مسئولان تحت تاثیر انتخاب منصوب و بکارگیری می شوند و امروز جوانگرایی در عرصه اجرایی کشور محصول انتخابات است.

حیدری بیان کرد: در استان بوشهر متاثر از نگاه دولت، جوانانی از دهه های ۶۰ و ۷۰ در سمت های اجرایی بکارگیری شده‌اند.

وی یادآور شد: دشمن با تمام توان در تلاش برای ناامید کردن مردم است که عمده هدف از اجرای این رویکرد کاهش مشارکت مردمی در انتخابات ۱۱ اسفندماه است.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر یادآور شد: مردم انقلاب و نظام را دوست دارند و به فضل خداوند و با مشارکت گسترده آنها، شاهد حضور حداکثری در انتخابات پیش رو خواهیم بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha