۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۶
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85382650
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در استان اردبیل اعلام شد

اردبیل - ایرنا - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از اعمال تمهیدات و محدودیت ترافیکی به‌مناسبت مراسم راهپیمایی روز ۲۲ در این استان خبر داد.

سرهنگ سیدحجت فتاحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک ایام‌الله دهه فجر اعلام کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی استان در جهت برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تمهیدات و محدودیت ترافیکی در محل اجرای مراسم در ۲ فاز اعمال خواهد کرد.

وی ادامه داد: در فاز اول از ساعت ۲۴ شب شنبه به بعد توقف هر نوع وسیله نقلیه در شهر اردبیل حد فاصل ایستگاه سرعین تا تقاطع بازار ممنوع بوده و در صورت توقف از طریق جرثقیل به خارج از مسیر راهپیمایی انتقال داده خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل افزود: در فاز دوم هم از ساعت هفت صبح روز یکشنبه تمامی معابر منتهی به هسته مرکزی شهر از جمله میدان ارتش ، چهارراه حافظ ، میدان قدس به سمت ایستگاه سرعین ، میدان ۱۵ خرداد ، سه‌راهی دانش به میدان شریعتی ، چهاراه ورزش و خیابان شیخ صفی به چهاراه امام ، پل پیرعبدالملک ، تقاطع امام حسین و چهار راه عالی‌قاپو به سمت چهار راه بازار اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: در سایر شهرهای استان نیز تمامی معابر منتهی به محل اجرای مراسم محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

سرهنگ فتاحی بیان کرد: در صورتی که خودرو همشهریان به خارج از مسیر هدایت شده باشد صاحبان خودروها می‌توانند با تماس با شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۲۰ از محل توقف و انتقال خودرو مطلع شوند.

وی اظهار امیدواری کرد مردم همچون سال‌های گذشته خادمان و خدمتگذاران خود در پلیس راهنمایی و رانندگی را در جهت خدمت‌رسانی هر چه بهتر یاری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha