مطلوبیت ۱۰۰ درصدی آزمایش‌های میکروبی آب در منطقه کاشان

کاشان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان از مطلوبیت ۱۰۰ درصدی آزمایش‌های میکروبی آب در تمامی مناطق شهری و روستایی در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

محمدرضا اسدی روز دوشنبه در خصوص عملکرد مرکز پایش و نظارت بر کنترل کیفیت آب و فاضلاب در سال جاری به خبرنگار ایرنا افزود: طی ۹ ماه سال جاری ۲۷ هزارو ۲۰۰ مورد کلرسنجی در سطح شبکه توزیع روستایی با مطلوبیت ۹۷ درصد انجام شد.
وی اظهار کرد: همچنین در این مدت کلرسنجی شبکه توزیع مناطق شهری به تعداد ۱۵ هزارو ۸۰۰ مورد انجام شده که بیش از ۹۸ درصد دارای مطلوبیت است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان از انجام هزارو ۳۰۰ مورد آزمون‌های میکروبی روستایی در سطح شبکه توزیع، مخازن و منابع با مطلوبیت ۱۰۰درصدی خبر داد و گفت: ۲ هزار آزمون میکروبی انجام شده در مناطق شهری شهرستان نیز دارای مطلوبیت ۱۰۰ درصدی است.
اسدی با بیان اینکه هفت هزار آزمون‌ شیمیایی در این مجموعه انجام شده است، افزود: ۲۸۰ نمونه فلزات سنگین با پایش عامل های کروم، آرسنیک، سرب و کادمیوم نیز به انجام رسیده است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha