حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن فریاد عزت ملت ایران است

ارومیه- ایرنا- امام جمعه شاهین دژ با اشاره به اینکه حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، توطئه های روزافزون دشمنان را خنثی می کند، گفت: این حضور در حقیقت فریاد عزت ملت ایران است.

حجت الاسلام حسین فصیح نیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ملت ایران در راهپیمایی امروز میثاقی دوباره با نظام اسلامی و آرمان های امام امت بسته و نقشه های دشمنان را خنثی می کنند.

وی اضافه کرد: مردم شور خود را برای مشارکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات از مدتها پیش به نمایش گذاشته اند چنان که در نماز جمعه هفت های اخیر شاهد حضور چندین برابری نمازگزاران هستیم.

وی تاکید کرد: دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته و به مردم می گوید پای صندوق های رای و در راهپیمایی ها حضور نیابند که همین رفتار دشمن باعث می شود مردم پرشور تر از همیشه در انتخابات و راهپیمایی شرکت کنند.

امام جمعه شاهین دژ ادامه داد: یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، جمهوریت بوده و حضور پرشور در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن را می توان مصداق بارز تحقق این رکن دانست.

حجت الاسلام فصیح نیا اظهار کرد: در تمام کشورها شرکت در انتخابات مهم است اما در جمهوری اسلامی و نظام اسلامی با توجه به اینکه مردم سالاری دینی برآن حاکم است از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی گفت: قرار گرفتن در آستانه انتخابات نیز از دیگر عواملی است که شوق و شور مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مضاعف می کند.

به گزارش ایرنا امروز ۲۲ بهمن، چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران است.

مردم آذربایجان غربی درطول ۴۵ سال اخیر همواره وفاداری خود را به انقلاب و نظام با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تمامی صحنه ها به نمایش گذاشته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha