بهره‌برداری از ۱۷ پروژه عمران شهری و روستایی در گیلانغرب آغاز شد

قصرشیرین- ایرنا- بهره‌برداری از ۱۷ پروژه عمران شهری و روستایی همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسوولان در گیلانغرب آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار گیلانغرب در آیین بهره برداری از این طرح‌ها با تبریک ایام مبارک دهه فجر و با اشاره به دستاوردهای پربرکت انقلاب اسلامی، افزود: در مجموع برای اجرای این طرح ها ۶۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

«علی پروین» افزود: این طرح ها شامل افتتاح ۱۲ طرح احداث پارک، روکش آسفالت معابر در سطح ۴۰ هزار متر مربع معابر و خیابان های شهر گیلانغرب و تجهیز شهرداری به یک دستگاه ماشین استاندارد روز جمع آوری و حمل زباله است.

وی اظهار کرد: دیگر طرح های مورد بهره برداری، ۲ پروژه روکش آسفالت جاده «گیلانغرب به سومار» و «گیلانغرب- ناودار» به طول ۲۷ کیلومتر و سه طرح آسفالت راه روستایی و بهسازی معابر روستاهای «شیشه راه و مورت سبز» است.

فرماندار گیلانغرب با بیان این که این طرح ها باعث پیشرفت و عمران و آبادانی شهرستان شده است، گفت: باید دستاوردهای نظام را برای ایجاد دلگرمی و امید در مردم به بهترین نحو بیان کنیم.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha