۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۱۶
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85383138
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد دزفول به بهره برداری رسید

دزفول – ایرنا - ۳۰ مسکن مددجویی زیر پوشش این کمیته به مناسبت دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال طی آیینی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول شنبه شب در این آیین که در شهر شمس آباد دزفول برگزار شد، بیان کرد: برای هر یک از این منازل ۶ میلیارد ریال در قالب کمک های خیران، تسهیلات مسکن و همچنین کمک های بلاعوض هزینه شده است.

مسعود رحیمی تامین مسکن برای مددجویان را اولویت کمیته امداد دانست و افزود: علاوه بر طرح هایی که پیش از این به بهره برداری و تحویل مددجوییان شده، طرح های فعال جدیدی نیز برای ساخت مسکن مددجویان در مناطق روستایی و شهری در این شهرستان به طور جدی در حال پیگیری است.

رییس کمیته امداد دزفول همکاری و مشارکت سپاه، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و بنیاد علوی برای ساخت مسکن در این شهرستان را مورد تجلیل قرار داد و ادامه داد: علاوه بر ۳۰ واحد مسکونی بهره برداری شده، ۱۶ واحد نیز طی ۲ گام با مشارکت بسیج سازندگی در حال احداث است که روند تکمیل این ساختمان ها نیز به سرعت در حال انجام است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد خدمات فراوانی به مددجویان ارایه می کند اعلام کرد: تا کنون ۲۳۲ طرح عمرانی کوچک از جمله احداث فضای جانبی، تعمیر ساختمان و همچنین احداث سرویس بهداشتی و حمام برای مددجویان با اعتبار بالغ بر ۹ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال توسط کمیته امداد دزفول اجرایی شده است.

به گزارش ایرنا، هم اکنون بیش از هشت هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد دزفول قرار دارند.

۱۳۸ طرح همزمان با دهه فجر امسال در شهرستان دزفول بهره برداری و یا عملیات احداث آن‌ها آغاز شد که بخشی از این طرح‌ها وعده‌های دولت سیزدهم به مردم دزفول در سفر استانی است.

آغاز عملیات اجرای ۲۳۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن، آغاز عملیات ساخت دانشکده نفت ذیل دانشگاه صنعتی جندی شاپور و... از جمله طرح هایی است که در دهه فجر امسال در دزفول به بهره برداری رسید.

همچنین قرار است طی روزهای آینده ورزشگاه شهید مجدیان دزفول بعد از ۲۱ سال به بهره برداری برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha