۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۴۶
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85383168
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۲ بهمن، ثبت جلوه‌ای دیگر از حضور پرشور و انقلابی مردمان گیل و دیلم

رشت- ایرنا- هزاران نفر از مردم ولایتمدار رشت امروز هم‌پای ملت آزاده ایران زمین بار دیگر گامهایشان را در مسیر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی استوارتر کردند و با حضور پرشور خود در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مهر تاییدی بر بیعت خود با شهدا و امام (ره) و رهبری زدند.

به گزارش ایرنا، مردمان آگاه این سرزمین امروز با این حضور خود ثابت می کنند که راهی را که ۲۲ بهمن ۴۵ سال قبل آغاز کردند و طی آن به آنچه که حق خود می دانستند با ایمان راسخ دست یافتند همچنان با حضور خالصانه و یکپارچه خود، ادامه می دهند و همه کینه توزیها، دشمنی ها و توطئه های دشمنان این نظام و کشور را ناکام می گذارند و از نظام، استقلال و آزادی خود دفاع می کنند.

از ابتدای وقت صبح امروز هم اقشار مختلف مردم رشت از دانش آموز ، دانشجو ، بازاری و کاسب و کارگر و غیره همراه با سایر گیلانیان روزی دیگر را با نشاطی مضاعف آغاز کردند و مسیرهای متعدد این شهر از گلسار تا خیابان سعدی، از ورزشگاه شهید عضدی و خیابان نامجو، میدان پاسداران به سمت میدان فرهنگ و از مسجد الفتح چمارسرا و خیابان طالقانی همه تا میدان شهدای ذهاب (شهرداری) مملو از جمعیت زنان، مردانی است با مشتهای گره کرده ، پرچم ها و پلاکاردهایی در اعلام و نفرت خود از دشمنان این کشور و نظام و انسانیت با خروشی دیگرسان آمده اند تا این حضورپرشورشان بار دیگر پشت دشمن دیرینه شان را به خاک برساند.

این مردمان با اراده و راست قامت به راستی نقطه قوت در انعکاس اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و امروز با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، ۲۲ بهمن ماه یوم الله - یوم الله، ای رهبر آزاده، آماده ایم - آماده؛ بار دیگر پیام آزادگی، استقلال و سربلندی شان را تحت لوای پرچم سه رنگ ایران زمین فریاد کردند.

عزم عمومی ملت ایران همان چیزی است که استکبار جهانی و ابرقدرتهای دنیا را از پای درآورده و کوچک و بزرگ، خرد و کلان را برآن داشته تا یکصدا و یکپارچه انزجار خود را از رژیم های غاصب و زورگو به گوش جهانیان برسانند و پلاکاردهای ضد صهیونیستی و نیز پرچم حماس هم در دستان راهپیمایان بخشی دیگر از این راهپیمایی بود که امروز مردم رشت در اعلام انزجار خود از ددمنشی ها و جنایات اسرائیل غاصب به تصویر کشیدند.

گیلانیان امروز در شهرهای مختلف از جمله مناطق تلفیقی مثل تالش، رضوانشهر و آستارا باری دیگر با شهدا و آرمانهای بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری پیمان بستند که تا پای جان از نظام اسلامی حفاظت کنند.

در طول مسیرهای راهپیمایی جلوه هایی متعددی از شور حضور نوجوانان و جوانان، ورزشکاران و .. نمود دارد، جمعی از نوجوانان ورزشکار با لباس های رزمی خود در میدان حرکاتی نمایشی را به تصویر می گذارند، کمی آن‌طرف‌تر در ایستگاهی نقش پرچم سه رنگ ایران زمین بر صورت کودکان نقش می بندد و آنان با ذوقی وصف ناشدنی پرچم کوچک دستشان را بر بالای سرشان افراشته دارند.

رژه موتورسوران هم به صورت خودجوش در یکی از مسیرها جلوه ای دیگر از این حضور است. اینبار هم همه آمدند تا ثابت کنند که اجازه نمی دهند دشمنان این سرزمین برایشان تعیین تکلیف کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha