ملت ایران بیش از همیشه پای انقلاب ایستاده‌ است
راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ گنبدکاووس

گنبدکاووس- ایرنا- جانشین قرارگاه منطقه‌ای ارتش جمهوری اسلامی در شمال شرق کشور با قدردانی از حضور پرشور و حماسی ملت ایران اسلامی از جمله مردم شیعه و اهل سنت شهرستان گنبدکاووس در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: این حضور پرشور نشان داد که ملت ما پُر رنگ‌تر از قبل پای انقلاب خود ایستاده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سرتیپ صادق نوری روز یکشنبه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن گنبدکاووس افزود: انقلاب اسلامی باحضور مردم و به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و ملت ایران بار دیگر نشان دادند که پس از ۴۵ سال همچنان ثابت قدم پای انقلاب، آرمان‌های امام و رهبری و نیز خون شهیدان خود هستند.

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی آماده‌تر از قبل با قدرت و اقتدار نه تنها خادم مردم و پاسدار مرزهای کشور هستند بلکه در صورت نیاز کشورهای مسلمان و مظلوم جهان، به یاری آنها نیز خواهند رفت.

امیر سرتیپ دوم نوری همچنین بابیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی با ارتش رژیم پهلوی تفاوت دارد، بیان کرد: ارتش قبل از انقلاب درحالی که پیشرفته ترین تجهیزات نظامی را در اختیار داشت، در خدمت آمریکا و اهداف این کشور استکباری بود اما ارتش پس از پیروزی انقلاب قوی‌تر از قبل در کنار دیگر نیروهای مسلح خادم مردم و پاسدار مرزهای ایران اسلامی است.

ملت ایران بیش از همیشه پای انقلاب ایستاده‌ است

نوری همچنین اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی علاوه بر نقش موثری که در پیروزی انقلاب داشت، در دوران هشت سال دفاع مقدس و در کنار دیگر نیروهای مسلح ایران اسلامی با رشادت و ایثارگری اجازه نداد، یک وجب از خاک کشورمان به تصرف دشمن درآید.

وی با مهم دانستن انتخابات ۱۱ اسفند امسال برلزوم مشارکت حداکثری واجدین شرایط در این عرصه مهم سیاسی تاکید کرد و گفت: حضور پرشور در انتخابات همانند راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش قدرت و اقتدار ایران اسلامی است.

به گزارش ایرنا، در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقشار مختلف مردم شیعه و اهل سنت گنبدکاووس حضور پرشوری داشتند، قرائت قطعنامه پایانی، آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل و اجرای سرود دانش آموزی از دیگر برنامه‌های جانبی جشن سالگرد پیروزی انقلاب بود.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha