۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۴۶
کد خبر: 85383934
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰۰ میلیارد ریال برای نوسازی ماشین‌آلات شهرداری جیرفت هزینه شد

جیرفت - ایرنا - شهردار جیرفت گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال برای خرید ماشین‌آلات و نوسازی ناوگان خودرویی شهرداری جیرفت هزینه شده است. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، هادی ربانی عصر یکشنبه در جریان افتتاح طرح های شهرداری که امام جمعه، فرماندار و برخی دیگر از مسئولان نیز حضور داشتند، اظهار کرد: سه دستگاه پرس زباله، ۲ تراکتور، مینی لودر، بیل بکهو، چهار کامیون بنز، سه نیسان و سه کمپرسی خریداری شده است.

وی با بیان اینکه سال آینده هم گریدر و لودر خریداری می کنیم افزود: قبلا از طریق پیمانکار ناوگان خریداری می شد اما تصمیم گرفتیم خود دستگاه خریداری کنیم.

ربانی اضافه کرد: از سال ۱۳۸۱ ناوگان شهرداری جیرفت نوسازی نشده بود و هنوز هم با وجود خریداری چندین دستگاه باز هم ناوگان فرسوده است.

۴۰۰ میلیارد ریال برای نوسازی ماشین‌آلات شهرداری جیرفت هزینه شد

امروز همچنین کارخانه تولید قطعات بتنی شهرداری به بهره‌برداری رسید که به گفته شهردار اعتبار ساخت آن ۲۱۰ میلیارد ریال بوده است.

وی اظهار کرد: این کارخانه ظرفیت ساخت ۷۰۰ مترمربع قطعات بتنی در یک روز را دارد اما فعلا روزی ۳۰۰ مترمربع و در ماه ۱۲ هزار متر مربع تولید دارد.

ربانی تاکید کرد: اکنون علاوه بر تامین نیاز شهر جیرفت، می توانیم نیاز دهیاری ها و شهرداری های دیگر را تامین کنیم.

۴۰۰ میلیارد ریال برای نوسازی ماشین‌آلات شهرداری جیرفت هزینه شد

همچنین طرح آسفالت و پیاده‌روسازی خیابان کشاورزی جیرفت به بهره‌برداری رسید که در این خیابان ۲ هزار مترمربع آسفالت، ۲ هزار و ۸۰۰ متر سنگ‌فرش و چهار هزار متر جدول گذاری شده است.

بهره‌برداری از بلوار باهنر به طول ۸۰۰ متر از دیگر طرح‌های افتتاح شده امروز بود.

شهردار جیرفت در بازدید از زمین چهار هکتاری محل ساخت شهر بازی جیرفت گفت: برای این طرح پنج ماه مطالعه شده که ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیارد ریال برآورد ابنیه شده است و پیمانکار از اول ۱۴۰۳ آغاز به کار می کند.

امروز همچنین مراحل ساخت هفت پارک محله‌ای و ۲ پارک بزرگ با حضور امام جمعه، فرماندار و برخی دیگر از مسئولان آغاز شد.

در بازدید امروز همچنین سردیس شهید مرتضی دلیری در محوطه شهرداری رونمایی شد.

شهید دلیری کارمند شهرداری جیرفت بود که در ۱۲ اسفند ۱۳۶۴ در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت و در فاو عراق بر اثر اصابت ترکش به پا و سر، شهید شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha