فدراسیون بسکتبال مقصد نهایی بازدیدهای سرزده وزیر ورزش

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان با حضور در فدراسیون بسکتبال ضمن بررسی زیرساخت‌های این فدراسیون در جریان آخرین وضعیت تیم ملی قرار گرفت.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، کیومرث هاشمی بعد از بازدید از فدراسیون‌های قایقرانی، دوچرخه‌سواری و ووشو از فدراسیون بسکتبال نیز بازدید کرد و در جریان آخرین مسائل روز این ورزش قرار گرفت.

در این دیدار وزیر ورزش و جوانان ضمن دیدار با پرسنل فدراسیون بسکتبال، این ورزش را رشته‌ای محبوب و با اهمیت خواند. جواد داوری، رئیس فدراسیون نیز در ادامه این بازدید گزارشی از وضعیت زیرساخت‌های این فدراسیون و ورزش را به اطلاع مقام عالی وزارت رساند و گفت: در موضوع زیرساختی، مشکل داشتیم که با کمک وزارت ورزش و جوانان این مموضوع حل شد. قصد داریم کمپ تیم‌های ملی و اقامتگاه حرفه‌ای را برای بسکتبال کشور احداث کنیم تا از این بابت نیازهای خود را برطرف کنیم.

در ادامه وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تشکیل شورای عالی ورزش با حضور رییس جمهوری اظهار کرد: طرح آمایش جزو قانون اهداف و وظایف وزارت ورزش و جوانان است و ما از روز اول در حال کار روی این موضوع هستیم. با انجام این طرح پس از دریافت نظرات استان‌ها و فدراسیون‌ها، تکلیف رشته‌ها و استان‌ها مشخص می‌شود. با انجام این طرح ساخت‌وسازها و موارد دیگر هدفمند انجام می‌شود.

هاشمی همچنین با اشاره به یکی دیگر از مصوبات شورای عالی ورزش گفت: بر اساس این مصوبه سیاست‌گذاری ورزش کشور با وزارت ورزش و جوانان است و همه دستگاه‌ها باید طبق سیاست‌گذاری این وزارتخانه در موضوعات ورزشی فعالیت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha