۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۱۱
کد خبر: 85383970
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سخنگوی دولت با ۲ خانواده شهید استان فارس دیدار کرد

شیراز - ایرنا - سخنگوی دولت با حضور در خانه مادر شهیدان فهیمی و سپس خانواده شهید مهاجر با خانواده آنها گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی بهادری جهرمی در این دیدار با مادر شهیدان محمود، احمد و حسین فهیمی پای درد دل این مادر شهیدان نشست و وی نیز از خاطرات فرزندانش گفت.

شهیدان محمود و احمد فهیمی به ترتیب در ۲۸ بهمن سال ۱۳۶۱ و ۲۰ تیر سال ۱۳۶۴ به شهادت رسیدند و جانباز ۷۰ درصد حسین فهیمی نیز ۱۲ خرداد سال ۱۳۶۷ به فیض جانبازی نائل آمد و ۲۶ آذر سال ۱۳۹۵ شهید شد.

سخنگوی دولت با ۲ خانواده شهید استان فارس دیدار کرد


سخنگوی دولت پس دیدار با این مادر شهید، با حضور منزل خانواده شهید حجت مهاجر، با آن‌ها گفت‌وگو کرد و پای درد دل آنها نشست.

شهید حجت مهاجر سال ۱۳۴۶ در شیراز دیده به جهان گشود و تخصیلات مدرسه‌ای حود را در رشته علوم انسانی گذراند، چون سن او کمتر از سن اعزام به جبهه بود، از امام حمعه وقت خواست تا او را معرفی کنند و بعد از آموزش نظامی عازم جبهه حق علیه باطل شد و مرحله دوم عملیات محرم با آرپی‌چی هفت در پیشاپیش رزمندگان به نبرد پرداخت تا اینکه بوسیله خمپاره دشمن بدنش متلاشی و در کربلای ایران پرپر شد.

سخنگوی دولت با ۲ خانواده شهید استان فارس دیدار کرد

علاوه بر زیارت حرم مطهر شاهچراغ (ع)، حضور در همایش ایران قوی با حضور جمعی از بخشداران، دهیاران و شهرداران فارس، سخنرانی در مراسم راهپیمایی مردم شیراز و نشست صمیمی با فعالان جبهه انقلاب اسلامی فارس برخی از برنامه‌های سخنگوی دولت به شیراز بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha