۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۰۳
کد خبر: 85384787
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار تهران: شهرداری در ترویج فرهنگ گردشگری نقش مهمی دارد

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران با بیان اینکه باید فضای عمومی مرتبط با امکانات گردشگری در شهر تهران به لحاظ اطلاع‌رسانی افزایش پیدا کند،گفت: شهرداری در ترویج فرهنگ گردشگری نقش مهمی دارد و این موضوع در دستور کار شهرداری تهران است.

به گزارش ایرنا، علیرضا فخاری روز دوشنبه در حاشیه بازدید از غرفه شهرداری تهران در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری اظهار کرد: یکی از سازمان‌ها و نهادهایی که در امر گردشگری از آن متوقع هستیم تا در توسعه گردشگری تلاش مضاعفی داشته باشد شهرداری تهران است که به نوبه خود هم در میزان دسترسی و هم نگهداری این فضا و هم در ترویج و فرهنگسازی برای موضوع گردشگری نقش اول را دارد.

فحاری با اشاره به بازدیدش از غرفه شهرداری تهران در نمایشگاه بین المللی گردشگری، افزود: آثار زحمات‌ شهرداری پایتخت در حوزه گردشگری را دیدیم و با توضیحاتی که درباره اقدامات شهرداری تهران ارائه شد فهمیدیم که بوستان‌ها و اماکن تاریخی و دسترسی‌ها می‌تواند در حوزه گردشگری شهر بزرگ تهران درخدمت مردم باشد و این فضا با همت و تلاش همکاران در شهرداری شکل می‌گیرد.

استاندار تهران در پایان تصریح کرد: باید فضای عمومی مرتبط با امکانات گردشگری در شهر تهران به لحاظ اطلاع‌رسانی افزایش پیدا کند که این موضوع در دستور کار شهرداری تهران قرار دارد.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از ۲۳ تا ۲۶ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و شهرداری تهران نیز در سالن ۳۸، غرفه ۱۵ میزبان علاقمندان حوزه گردشگری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha