فرمانده سپاه خراسان رضوی: عزت در فرهنگ پاسداری مبنای عاشورایی دارد

مشهد- ایرنا- فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: عزت و افتخار در فرهنگ پاسداری برگرفته از مبانی عاشورایی و زینبی است و آنچه این نهاد را از سایر نیروهای نظامی متمایز می‌کند توجه بنیادی به معنویت و اتکا به مفاهیم الهی است.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار سیدهاشم غیاثی روز سه‌شنبه در پیامی به مناسبت روز پاسدار افزود: ولایتمداری و اخلاص از مولفه‌های مهم پاسدار تراز انقلاب اسلامی است و این نهاد انقلابی همواره در جهت عزت و افتخار طی مسیر نموده و در دفاع از ایران اسلامی و خدمت به مردم پیشرو و پیشقدم بوده است.

وی ادامه داد:ماه شعبان و اعیاد مبارک آن بهترین فرصت برای اُنس با معارف اهل بیت(ع) است و موفقیت های درخشان این نهاد در انجام ماموریت ها بر پایه توجه و اهمیت دادن به این مولفه های مهم و معنوی به دست آمده است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شاخص انقلابیگری و پاسداری از انقلاب اسلامی است و مکتب این شهید والامقام الگو و راهنمای زندگی سعادتمندانه در دنیا و آخرت است و امروز نسل جوانِ مومن در سپاه برای انجام رسالت پاسداری، سیره و سبکِ زندگی این شهید والامقام را الگو و راهنمای خود قرار داده است.

غیاثی در ادامه این پیام با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نیروی صرف نظامی نیست آورده است: پاسداران مومن و جهادگر در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی و به خصوص محرومیت زدایی و ارائه خدمات به اقشار محروم نقش آفرینی می کنند و این نشان افتخاری برای سپاه پاسداران است.

سوم شعبان روز ولادت حضرت امام حسین (ع) در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران روز "پاسدار" نام گذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha