۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۲۲
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85385196
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نفرات برتر مسابقات استانی شطرنج در سنندج معرفی شدند

سنندج- ایرنا- مسابقات استانی شطرنج در رده‌های مختلف سنی در ۲ بخش پسران و دختران با حضور ۸۳ ورزشکار، دوشنبه شب با معرفی نفرات برتر در سنندج به کار خود پایان داد.

به گزارش ایرنا، این دوره از مسابقات در رده های سنی مختلف زیر ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۶ و ۱۸ سال به مدت ۲ روز در سنندج برگزار شد.

در بخش دختران زیر هشت سال، هیام توحیدی نسب اول شد، زیر ۱۰ سال، موراشین سجادی مقام اول را کسب کرد، طناز موالی دوم شد و پارمیس حسین پناهی مقام سوم را بدست آورد.

در بخش دختران زیر ۱۲سال، ملودی فرهنگ مقام اول را به خود اختصاص داد، رونیا باباخانی در جایگاه دوم قرار گرفت و مائده معروفی سوم شد.

در زیر ۱۴سال هم یلـدا مرادی اول شد، باران رحیمی مقام دوم را کسب کرد و آیلین احمدی بر سکوی سوم ایستاد.

در زیر۱۸ سال هم نسا سعداللهی در جایگاه اول قرار گرفت و ژینا پوینده مقام دوم را به خود اختصاص داد.

در بخش پسران و در رده سنی زیر ۸ سال، یاسا صالحی اول شد، فرهام حیدری بر سکوی دوم ایستاد و سید سامیار پیرخضرانیان مقام سوم را بدست آورد.

در رده سنی زیر۱۰ سال، محمد هیراد یزدان جو مقام اول را بدست اورد، رهام باباخانی دوم شد و ژیوان پوینده در جایگاه سوم قرار گرفت.

در زیر ۱۲سال آرسام صلواتی اول شد، رامان رحمانی زاده مقام دوم را به خود اختصاص داد و رتبه سوم هم به سید احسان کریم عدنانی رسید.

در زیر ۱۴سال، ماهان فرجی بر سکوی اول ایستاد، زانا شامحمدنژاد دوم شد و مارتیا حوری زاد در جایگاه سوم قرار گرفت.

در زیر ۱۶سال، رامیار اندری مقام قهرمانی را بدست آورد، راژان محمدی در جایگاه دوم ایستاد و هیوا مفاخری هم مقام سوم را کسب کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha