۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۱۵
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85385332
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کارخانه تولید نبات بروجرد به بهره برداری رسید

۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۱۵
کد خبر: 85385332
کارخانه تولید نبات بروجرد به بهره برداری رسید

بروجرد- ایرنا- طرح تولید انواع نبات و آبنبات بروجرد همزمان با هشت هزار طرح مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید بصورت ارتباط ویدیو کنفرانس با حضور معاون اجرایی رییس جمهور روز سه شنبه به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، حسین بیرانوند مدیر صندوق کارآفرینی امید لرستان در آیین افتتاح طرح تولید نبات و آبنبات بروجرد در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این صندوق از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در استان لرستان ایجاد کرده است که در مجموع مبلغ سه هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای این فرصت های شغلی پرداخت شده است.

وی با اشاره به راه اندازی طرح تولید نبات و آبنبات بروجرد، گفت: این طرح با سرمایه گذاری ۳۵ میلیارد ریال و حمایت مالی ۱۰ میلیارد ریالی صندوق کارآفرینی امید راه اندازی شده است.

بیرانوند با اشاره به اینکه امروز بطور همزمان بیش از هشت هزار طرح کسب و کار خرد، کوچک و متوسط صندوق کارآفرینی امید بطور همزمان در سراسر کشور افتتاح شد، گفت: طرح تولید نبات و آبنبات بروجرد با حمایت مالی ۱۰ میلیارد ریالی صندوق کارآفرینی امید برای ۱۰ نفر ایجاد شغل می کند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید لرستان یادآور شد: مجموع طرح های مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید در استان ۲۲۸ طرح است که این طرح ها از قابلیت اشتغال برای یک هزار و ۲۷۸ نفر برخوردار هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha