مرکز استعدادیابی و پایگاه قهرمانی بندرانزلی بهره‌برداری شد

رشت - ایرنا - مرکز استعدادیابی و پایگاه قهرمانی انزلی با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در سالن زنده یاد سیروس قایقران این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در آئین افتتاح این مرکز عنوان کرد: استان گیلان مهد استعدادهای درخشان است اما در حوزه زیر ساختی با چالش‌هایی روبروست.

جهانبخش آرمان با بیان اینکه در این میان شهرستان بندرانزلی به لحاظ ورزشی شهرستانی قهرمان پرور است، تصریح کرد: قهرمانان این شهرستان گاه از تعداد قهرمانان برخی استانهای کشور بالاتر است و با وجود دارا بودن تیم فوتبال ملوان در حوزه زیرساختی با مشکل مواجه است.

وی قدم هایی که برای حل این مشکلات برداشته شده را ناکافی دانست و افزود : دغدغه ورزشکاران انزلی درخصوص مجموعه ورزشی زنده یاد سیروس قایقران مساله همه استان است لذا وظیفه داریم با تلاش بیشتر، اعتبارات لازم را در این بخش جذب کنیم که این امر با همت همه مسئولان شهرستانی و استانی میسر می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بندرانزلی نیز در این آئین راه اندازی این مرکز را گام مهمی برای پرورش قهرمانان این شهرستان دانست و افزود : این مرکز به ورزشکاران و هیات های ورزشی کمک می کند تا برنامه های خود را به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دنبال کنند و برنامه محوری را در راس امور قرار دهند تا در آینده قهرمانان و نخبگان این سرزمین در سطح جهان پرچم ایران را به اهتزار در آورده و موفقیتهایشان ادامه دار باشد.

مجید ستوده تصریح کرد: در این مرکز تجهیزاتی نظیر سنجش آمادگی جسمانی و بدنسازی برای ورزشکاران و رزمی کاران نصب شده تا تمرینات جسمانی و فنی خود را در یک مکان انجام دهند؛ همچنین این مرکز در بخش استعداد یابی دانش آموزان نیز فعالیت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این مرکز ۲ پروژه تجهیز خوابگاه سالن بوکس زنده یاد قایقران با یک میلیارد ریال اعتبار و نصب صندلی و اسکوربورد در سالن شهید انصاری با چهار میلیارد ریال اعتبار نیز به بهره برداری رسید.

وی در پایان خواستار تامین زیرساختهای ورزش در انزلی شد تا ورزشکاران این شهرستان در مکان‌هایی شایسته به تمرین بپردازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha