۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۳۲
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 85385813
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ذوالفقارنسب: تیم ملی فوتبال در قطر عملکرد دوگانه‌ای داشت

تهران- ایرنا- پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت:‌ به نظرم تیم ملی فوتبال عملکرد دوگانه‌ای داشت و تا قبل از فینال خیلی خوب بود. در نیمه‌نهایی به تیمی باختیم که تازه فوتبال را در کشورش ترویج داده و شاید یک پنجم سابقه فوتبال ما را ندارد.

به گزارش ایرنا، بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت تیم ملی ایران روز سه‌شنبه در حاشیه مراسم تقدیر از قهرمانان و فعالان عرصه ورزش و محیط زیست کشور در جمع خبرنگاران در خصوص تیم ملی فوتبال اظهار داشت: به نظرم تیم ملی فوتبال عملکرد دوگانه‌ای داشت و تا قبل از فینال خیلی خوب بود. در نیمه نهایی به تیمی باختیم که تازه فوتبال را در کشورش ترویج داده و شاید یک پنجم سابقه فوتبال ما را ندارد. کاملا نشان داده شد، علاقمندی مردم و سرمایه‌گذاری هنگفت در تقویت تیم قطر بسیار اثرگذار بود. در مجموع تیم ملی ما پارگراف به پاراگراف مقایسه بکنید عملکرد ضعیفی نداشت و عملکردش مثبت بود.

وی ادامه داد: امتیاز منفی به تیم ملی فوتبال نمی‌دهم اما مسئولان فدراسیون فوتبال باید به عناصر تاثیرگذار در سطح کیفی تیم ما نسبت به تیم قطر توجه کنند. به کادرفنی تیم ملی هم خسته نباشید می‌گویم.

ذوالفقارنسب در پاسخ به این پرسش که یعنی مشکل تیم ملی فقط مسائل مالی بود و به لحاظ فنی خوب بوده است؟ تصریح کرد: تیم قطر چگونه رشد کرد؟ در زمینه مربی مشاوران خوبی را استخدام کرد تا حریفان را آنالیز کنند و به نتایج بهتری برسیم. البته این دوره تمام کادر ما ایرانی بود و نسبت به سال‌های گذشته که از مدرسان خارجی استفاده کردیم نتایج بهتر بود. در یک بازی کم آوردیم قطر هم فوتبالیست‌های نخبه از قاره‌های دیگر را جمع کرده بود و تیم ایران با وجود همین جوانان خود اثرگذاری بهتری داشته باشد.

او در مورد ادعای برخی فوتبالیست‌ها مبنی بر اینکه نسل طلایی فوتبال هستند گفت: ۱۶ بازیکن ما در خارج از ایران ساکن هستند و در تیم های مطرح اروپایی بازی می‌کنند و توقع زیادی از آنها وجود داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha