نخبگان نگین‌شهر مطالبات خود را با استاندار گلستان در میان گذاشتند

گنبدکاووس- ایرنا- نخبگان و معتمدان نگین‌شهر روز چهارشنبه در دیدار با استاندار گلستان مطالبات و نیازهای خود را مطرح کردند که از جمله آن لزوم ایجاد و بهسازی فضاهای ورزشی در شهر و روستاهای همجوار، انتقال سایت پسماند آزادشهر به مکان دیگر و راه‌اندازی شعب بانکی است.

به گزارش ایرنا، بهسازی جاده‌های روستایی‌ و بین مزارع، احداث آب‌بندان، ضرورت تجهیز شهرداری نگین‌شهر به ماشین‌آلات خدماتی و ساخت غسالخانه، جابجایی تیرهای مزاحم برق، روشنایی بولوار شهید اسودی، حصارکشی محیط آرامستان، کمبود فضاهای آموزشی و قدیمی بودن مدارس فعلی، کمبود خانه بهداشت و آنتن‌دهی ضعیف اینترنت از مهمترین مطالبات مطرح شده نخبگان در این دیدار محسوب می‌شود.

امام جمعه اهل سنت نگین‌شهر هم در دیدار استاندار گلستان با نخبگان و معتمدان این شهر اظهار کرد: وحدت و زندگی مسالمت آمیز اقوام و مذاهب اسلامی در استان به برکت انقلاب اسلامی و ارتباط و تعامل خوب و متقابل مسوولان و مردم از صدر تا ذیل حاصل شده‌ است.

آخوند ابوبکر خوجملی افزود: به برکت انقلاب اسلامی مودت و خیرخواهی متقابل میان مسوولان و مردم ایجاد شده است که نمونه آن می‌توان به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد.

وی ادامه داد: نمونه خیرخواهی مدیران نسب به مردم هم حضور صمیمانه‌شان در بین آنان به مانند سفرهای استانی رییس جمهور و همچنین سفرهای استاندار گلستان به شهرها برای بررسی از نزدیک مشکلات است.

امام جمعه اهل سنت نگین‌شهر تصریح کرد: حاصل مودت و خیرخواهی متقابل مسوولان و مردم سبب امیدآفرینی در جامعه و دلگرمی علما و روحانیون شیعه و اهل سنت شده است.

وی همچنین تسریع در تغییر کاربری زمین عیدگاه اهل سنت، ایجاد زیرساخت برق در ناحیه صنعتی نگین شهر، بازگشایی چهار راه وحدت در بولوار شهید اسودی، توجه به بهسازی ۲ فضای آموزشی و احداث بوستان کودک را از مطالبات مردم نگین‌شهر برشمرد و بر رفع آن تاکید کرد.

نخبگان نگین‌شهر مطالبات خود را با استاندار گلستان در میان گذاشتند

به گزارش ایرنا، علی محمد زنگانه استاندار گلستان قبل از شرکت در این نشست با حضور در گلزار شهدای نگین شهر به مقام شامخ این عزیزان والامقام ادای احترام کرد.

بررسی نظام مسائل نگین شهر، دیدار با مردم، میز خدمت و جشن خیابانی اعیاد شعبانیه، افتتاح پست برق ۴۶۳ کیلو وات و افتتاح پروژه مسکن ۵۸ واحدی مهمترین برنامه های چهاردهمین سفر شهری استاندار گلستان است.

نگین شهر واقع در شهرستان آزادشهر با افزون بر ۱۰ هزار نفر جمعیت در سال ۱۳۸۳ با مصوبه هیات دولت به شهر ارتقا یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha