۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۱۷
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85387976
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۹۰ مددجوی کمیته امداد دزفول از خدمات دندانپزشکی برخوردار شدند

دزفول- ایرنا- رییس کمیته امداد دزفول گفت: ۴۹۰ نفر از مددجویان کمیته امداد دزفول طی ۳ مرحله از خدمات رایگان دندانپزشکی برخوردار شدند.

مسعود رحیمی عصر پنجشنبه در حاشیه اجرای سومین مرحله ارایه خدمات دندانپزشکی به مددجویان کمیته امداد دزفول در شهر میانرود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مرحله اول که در تیرماه امسال برگزار شد ۱۶۰ مددجو و در مرحله دوم ۱۸۰ نفر و در این مرحله ۱۵۰ نفر از مددجویان کمیته امداد دزفول در شهر میانرود از خدمات دندانپزشکی رایگان بهره‌مند شدند.

وی یکی از عوامل تشدید کننده فقر را بیماری دانست و تصریح کرد: توجه به نیازهای درمانی مددجویان با تاکید بر پیشگیری از بیماری از جمله رویکردهای مهم کمیته امداد است تا جلوی ابتلا به بیماری‌های صعب‌العلاج و فقر بین نسلی گرفته شود.

رییس کمیته امداد دزفول ظرفیت‌های علمی و تعداد زیاد پزشکان جهادگر در این شهرستان را مورد اشاره قرار داد و گفت: می‌توان با بسیج علمی و تخصصی مراجع درمانی استان و شهرستان جلوی بیماری‌ها به عنوان یکی از عوامل مهم مولد فقر جلوگیری کرد.

به گزارش ایرنا، این کار خداپسندانه با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی دزفول و موسسه خیریه و درمانی یوسف زهرا (س) برگزار شده است.

هم اکنون بیش از هشت هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد دزفول قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha