۲۱۵ مادر باردار و شیرده نیازمند دزفول خدمات تغذیه دریافت کردند

دزفول- ایرنا - رییس کمیته امداد دزفول گفت: ۲۱۵ مادر باردار و شیرده نیازمند در راستای قانون حمایت از جوانی جمعیت خدمات تغذیه دریافت کردند.

مسعود رحیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اجرای طرح «حمایت از مادران باردار و شیرده تا ۲سالگی نوزادان دارای دهک های یک تا پنج درآمدی» توسط کمیته امداد بیان کرد: مادران باردار و شیرده دهک درآمدی یک تا پنج در این طرح مورد حمایت های تغذیه ای قرار می گیرد.

وی ادامه داد: مادر باردار و شیرده نیازمند، از زمان شروع بارداری تا ۲ سالگی که سوء تغذیه آنان توسط وزارت بهداشت محرز شده به کمیته امداد معرفی و از این خدمت استفاده خواهند کرد.

رییس کمیته امداد دزفول افزود: طی یک هفته گذشته ۲۱۵ مادر باردار نیازمند در دزفول از طریق شبکه بهداشت این شهرستان به منظور جلوگیری از سوء تغذیه و طرح حمایت از جوانی جمعیت به کمیته امداد دزفول معرفی و از خدمات تغذیه ای برخوردار شدند.

وی ادامه داد: بن کارت غیر نقدی جهت دریافت مواد پروتئینی به این مادران اهدا می شود که ماهانه مبلغ سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به صورت ماهانه در این کارت شارژ می شود.

به گزارش ایرنا، افزون بر هشت هزار و ۱۳۳ خانوار در شهرستان دزفول از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند و افزون بر یکهزار و ۳۶ میلیارد ریال به روش‌های مختلف در یک سال اخیر به نیازمندان شهرستان کمک شده است.

۲ هزار و ۷۳۲ کودک زیر پوشش طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد دزفول هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha