حال و هوای ورزشگاه نقش جهان در زمان برگزاری مسابقه سپاهان و الهلال

اصفهان-ایرنا- تیم فوتبال سپاهان ایران در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه نقش جهان میزبان تیم الهلال عربستان است و نیمه نخست را با نتیجه یک بر صفر به سود خود به رختکن رفت.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپاهان ایران تنها نماینده فوتبال کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های امروز از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان به مصاف الهلال عربستان رفته است.

با وجود هشدار هواشناسی در مورد بارش باران در اصفهان، هواداران اصفهانی استقبال خوبی از این دیدار کردند و بر اساس اطلاعات سایت فروش بلیط این مسابقه تنها حدود ۹ هزار بلیط این دیدار تا پیش از آغاز مسابقه به فروش نرفته است.

بلیط حدود چهار هزار صندلی این مسابقه را بانوان فوتبال دوست اصفهانی خریداری کرده اند و در ضلع غربی در ورزشگاه نقش جهان مستقر شده اند؛ ضمن آن که بانوان خبرنگاران ورزشی رسانه ها نیز حضور پررنگی در جایگاه خبرنگاران دارند.

قضاوت این دیدار به عهده احمد العلی از کویت است. عبدالهادی الانزی، احمد عباس و عمار اشکنانی از کویت نیز او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد داور و ناظر بازی پیش از شروع از زمین مسابقه بازدید کردند.

جمعی در حدود ۳۰نفر از هواداران الهلال در ورزشگاه نقش جهان حضور دارند و تیم مورد علاقه خود را تشویق می کنند.

پس از گل دقیقه ۳۷ رامین رضائیان که از روی پاس گل محمد دانشگر بدست آمد هواداران سپاهان بر تشویق های خود افزودند ولی هواداران اندک تیم الهلال به تشویق تیم محبوبشان ادامه می دهند.

۲ تیم سپاهان و الهلال تاکنون ۲ بار در ورزشگاه نقش جهان مقابل یکدیگر قرار گرفتند که حاصل کار آن یک تساوی و یک بُرد برای نماینده عربستانی بوده است.

سپاهان در مجموع عملکرد بهتری مقابل الهلال داشته و در چهار دیدار قبلی آن‌ها طلایی‌پوشان ۲ بار به برتری دست پیدا کردند و الهلال تنها یک بُرد بدست آورده که آن هم در نقش جهان بوده است. یک‌دیدار دیگر نیز با تساوی به پایان رسید.

ترکیب سپاهان در دیدار امشب شامل، پیام نیازمند- میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، برایان دابو، محمد کریمی، محمد قربانی، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو است که با سرمربی گری ژوزه مورایس به مصاف تیم عربستانی رفته اند.

ترکیب الهلال نیز شامل یاسین بونو، علی البلیهی، حسان تمبکتی، سعود عبدالحمید، یاسر الشهرانی، محمد کنو، روبن نوس، سرگئی میلینکوویچ ساویچ، مالکوم، سالم الدوسری و الکساندر میتروویچ است و سرمربی الهلال ژرژ ژسوس است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha