امام جمعه ساوه: حضور در انتخابات تکمیل‌گر شکست‌های آمریکا است

ساوه - ایرنا - امام جمعه ساوه گفت: حضور در انتخابات ۱۱ اسفند حلقه‌های شکست راهبردهای آمریکا علیه جمهوری اسلامی را تکمیل می‌کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر ساوه، اظهار کرد: انتخابات اساسی‌ترین مسئله نظام و زیربنای درمان همه مشکلات و زیرساخت همه پیشرفت‌ها است چراکه هر پیشرفتی اگر بخواهد اتفاق بیافتد با قوانین خوب، ساختارهای محکم و عناصر و مدیران متخصص و انقلابی و کارآمد است.

وی با بیان اینکه درمان مشکلات کشور در قوی شدن است و این قوت ملی با انتخابات ملی و تشکیل مجلس قوی امکان پذیر است، افزود: مردم شگفتی‌آفرین ایران اسلامی، با حماسه حضور آگاهانه در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن، در یاری جبهه حق و انجام تکلیف دینی و انقلابی خود است و از ابعاد مهم این حماسه این است که تبلیغات رسانه‌های دشمن، وسوسه‌های خناسان و دشواری‌های اقتصادی و معیشتی نتوانست عزم ملت ایران را سست کند.

امام جمعه ساوه یادآور شد: حضور وفادارانه و بصیرت‌مدار مردم در راهپیمایی‌ها، انتخابات‌ها و دیگر میدان‌های مجاهدت نشان می‌دهد که مشکلات اقتصادی و معیشتی گرچه در تدبیر و مدیریت زندگی اخلال ایجاد کرده است اما در تحلیل، این مردم فهیم دچار اشتباه محاسباتی نشده‌اند.

وی اضافه کرد: در گفتمان جمهوری اسلامی، این مردم‌اند که کارگردان و طراح اصلی میدان سیاست هستند و به برکت امامت و ولایت، هیچ‌گاه سیاست‌زده و بازی‌خورده نخواهند شد و در ۲ انتخابات سرنوشت‌ساز پیش‌رو نیز، حق و تکلیف خود را در انتخابات می‌شناسند و برگ زرین دیگری را در دفتر انقلاب ثبت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام رحیمی اظهار کرد: شکرانه حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن این است که باید شکر عملی این نعمت را به جا بیاوریم که مسوولیت پذیری بیشتر مسئولان و دولتمردان شکرانه آن است به طوریکه مسئولان نباید دنبال حاشیه‌سازی‌ها و فرصت سوزی‌ها باشند.

وی خاطر نشان کرد: مدیران ارشد کشور باید این فرصت‌ها را غنیمت بدانند و از لحظه لحظه آن در خدمت عاشقانه به بی‌نظیرترین مردم تاریخ غفلت نکنند و قصور در خدمت بی‌منت به این مردم تاریخ ساز پشیمانی و بدنامی و خسران دنیا و آخرت را در پی خواهد داشت.

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال میثاق نوجوانان با انقلاب بود

وی راهپیمایی ۲۲ بهمن را میثاق دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها با انقلاب اسلامی اعلام و اضافه کرد: این معنا را می‌توان از حضور گسترده نوجوانان این دهه در این راهپیمایی فهمید که حضور آنان نشان داد که انقلاب اسلامی در عمق جان ایرانیان جای دارد و بنابراین، ماندگار خواهد ماند.

امام جمعه ساوه افزود: پیام حضور حماسی۲۲ بهمن، با وجود شدت مشکلات اقتصادی، آن است که مردم با آگاهی از فشارهای خارجی به عنوان یکی از مهم‌ترین ریشه‌های مشکلات اقتصادی موجود و تلاش دشمنان برای ایجاد دوگانه میان حل مشکلات و عدول از انقلابی‌گری، برخلاف خواست دشمنان، راه‌حل مشکلات را نه در تسلیم در برابر دشمنان، بلکه در پشتیبانی از کارگزاران انقلابی می‌دانند.

وی یادآور شد: این حضور حماسی هم مصونیت‌بخش کشور در برابر تهاجم ترکیبی و جنگ شناختی دشمنان است و هم نقطه قوت و اتکایی برای مسئولان است تا با وقوف به پشتیبانی ملت، با عزم راسخ برای گره‌گشایی از مشکلات آنان اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha