امام جمعه اهل‌سنت تایباد: حضور حداکثری تعیین کننده قدرت‌ملی است+ فیلم

تایباد- ایرنا- امام جمعه اهل سنت تایباد واقع در شرق خراسان رضوی گفت: حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات اسفند ماه، قدرت ملی ایران اسلامی را به همراه دارد.

مولوی غلام نبی توکلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت در انتخابات پیش رو و این رویداد تاریخی و سیاسی یک تکلیف شرعی و قانونی برای ملت به شمار می رود.

وی ادامه داد: دشمنان همچون دوره های گذشته به دنبال ناامید کردن مردم از شرکت و حضور در پای صندوق‌های رای هستند و برای رسیدن به اهداف خود از هر توطئه‌ای استفاده می کنند.

امام جمعه اهل سنت تایباد اظهار کرد: ملت ایران باید با حضور حداکثری و پرشور خود در انتخابات پیش رو، بار دیگر جواب دندان شکنی به دشمنان داده و اقتدار ایران اسلامی را به رخ آنها بکشند.

مولوی توکلی بیان کرد: بدون شک شرکت در انتخابات اتحاد و انسجام کشور ما را به جهانیان نشان خواهد داد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار می شود و نامزدهای انتخابات برای دستیابی به ۲۹۰ کرسی قوه مقننه و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان رهبری با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد، به همراه شهرستان های تربت جام، باخرز و صالح آباد، به صورت مشترک دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha