ملی‌پوش دوومیدانی هنگ‌کنگ: سطح مسابقات داخل سالن آسیا بالاست

تهران- ایرنا- عضو تیم ملی هنگ‌کنگ گفت: سطح مسابقات داخل سالن آسیا تهران بالاست اما امیدوارم جزو سه نفر اول ماده پرش ارتفاع باشم.

لای‌یان‌هی امروز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره حضور در یازدهمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا به میزبانی تهران، اظهار داشت: تیم ملی هنگ‌کنگ از دیروز وارد ایران شد و ما در اولین روز به یک مرکز خرید رفتیم و خیلی خوب بود. ایرانی‌ها دوستانه با ما برخورد کردند و ما هم برای اولین بار است که به این کشور آمدیم.

وی افزود: من ۲۱ سال سن دارم و از ۱۲ سالگی دوومیدانی را در ماده پرش ارتفاع شروع کردم. هرچند از زمانی که کرونا شروع شد یعنی از سه سال گذشته نتوانستم برای تیم ملی هنگ کنگ مسابقه دهم.

عضو تیم ملی هنگ‌کنگ عنوان کرد: برای من المپیک بعدی اهمیت دارد و آخرین رکوردی که پرش ارتفاع زدم ۱ متر و ۸۵ سانتی متر بود و آخرین مسابقه‌ای که در آن شرکت کردم کسب مدال نقره در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا او در مسابقات داخل سالن آسیا تهران نیز به مدال می‌رسد، گفت: این رقابت‌ها اهمیت زیادی دارد و مطمئن نیستم که بتوانم جزو ۳ نفر برتر این ماده باشم. امیدوارم به مدال برسم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha