۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۳۶
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85389334
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انبار احتکار مواد خام پتروشیمی در بروجرد کشف شد

۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۳۶
کد خبر: 85389334
انبار احتکار مواد خام پتروشیمی در بروجرد کشف شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: انبار احتکار مواد خام پتروشیمی به ارزش بیش از ۳۸ میلیارد ریال در شهرستان بروجرد کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز شنبه بیان کرد: در راستای مبارزه قاطع پلیس با مخلان اقتصادی، ماموران پلیس آگاهی بروجرد با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی یک انبار احتکار مواد خام پتروشیمی را شناسایی کردند و مورد بازرسی قرار دادند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این انبار مقدار چهار هزار و ۴۰۰ کیلوگرم پلی اتیلن سبک فاقد مجوز کشف شده است گفت: کارشناسان ارزش کالای کشف شده را بیش از ۳۸ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی تصریح کرد: پلیس در راستای ماموریت های خود و با همکاری دستگاه های متولی در راستای حمایت از تولیدات داخلی و قشر کارگر با مخلان نظام اقتصادی برخورد قاطعی خواهد داشت.

کشف ۲۷ تن کود شیمیایی قاچاق در دورود

سردار الهی همچنین اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مقابله با پدیده شوم احتکار و مبارزه بی امان با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی، ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی دورود با همراهی عوامل تعزیرات حکومتی، اداره جهاد کشاورزی و اداره صمت یک انبار احتکار کود شیمیایی را در اطراف این شهرستان شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران بلافاصله به محل مربوطه اعزام شدند و در بازرسی از مکان مورد نظر ۲۷ تن کودشیمیایی احتکارشده خارج از شبکه کشف کردند.

وی از دستگیری یک نفر در این رابطه و ارسال پرونده به مراجع قضائی خبر داد و گفت: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی، مراتب را در سریع ترین زمان ممکن از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha