رییس اتاق بازرگانی فارس: ایثارگران در عرصه‌های اقتصادی حضور پررنگ داشته باشند

شیراز- ایرنا- رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی فارس گفت: جانبازان و ایثارگران حضور بیشتر و فعالانه‌ تر و پررنگ تری در عرصه‌های اقتصادی داشته باشند.

به گزارش ایرنا، محمد صادق حمیدیان، شنبه در آیین تجلیل از جمعی از جانبازان و ایثارگران استان در شیراز ضمن گرامیداشت روز جانباز افزود: قطعا حضور این عزیران در این عرصه، کمک خواهد کرد که فعالیت های جهادی در حوزه های اقتصادی نمایان شود.

وی، جانبازان را تبلور غیرت، همت و رشادت دانست و ادامه داد: جانبازان در دوران سخت این کشور از جان خود گذشته و به بهترین شکل ممکن عمل کردند و به همین دلیل همه ما باید خود را مدیون آنها بدانیم.

او اظهار کرد: شهدای ما دارای مقام و منزلت بالایی هستند و زبان و قلم از بیان و نوشتن رشادت ها و حماسه آفرینی های آنها و جانبازان قاصر است.

رییس اتاق بازرگانی فارس: ایثارگران در عرصه‌های اقتصادی حضور پررنگ داشته باشند

رییس اتاق بازرگانی فارس گفت: هم اینک افزون بر یک هزار و ۵۰۰ نفر از اعضای اتاق بازرگانی فارس در حوزه صادرات و واردات و بیش از ۲ هزار نفر در حوزه های مختلف تولیدی اشتغال دارند و اولویت ما در این اتاق حمایت از فعالیت های اقتصادی سالم، توسعه اقتصادی و ارزی استان و افزایش رفاه عمومی است.

حمیدیان افزود: ما در اتاق بازرگانی فارس به نمایندگی از جامعه تولید کنندگان و بازرگانان استان، ارائه خدمات به جانبازان، ایثارگران و خانواده آنها را به عنوان یک اولویت با جدیت دنبال می کنیم.

در این مراسم از تعدادی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس استان فارس تقدیر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha