مساحت واقعی زمین مورد نیاز اصناف فناوران ۲ شهرکرد مشخص می‌شود

شهرکرد- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم تسریع در روند تعیین‌تکلیف زمین‌های مجتمع فناوران ۲ شهرکرد گفت: مساحت واقعی زمین مورد نیاز اصناف این مجتمع تا یک هفته دیگر مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد کاظم منزوی شامگاه شنبه در نشست بررسی رفع مشکلات زمین‌های مجتمع فناوران ۲ شهرکرد تاکید کرد: مساحت واقعی زمین مورد نیاز اصناف این مجتمع براساس کاربری‌های موجود و نوع فعالیت‌ها بررسی شد.

وی افزود: اولویت استقرار واحدهای صنفی در مجتمع فناوران ۲ با مشاغل مزاحم و نیمه‌مزاحم و کاسبان دارای پروانه کسب است.

منزوی تصریح کرد: هم‌اکنون ۵۰ هکتار زمین برای استقرار یک‌هزار و ۷۷۹ واحد صنفی در مجمتع فناوران ۲ شهرکرد پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایرنا، وسعت زمین مجتمع فن‌آوران شماره ۲ شهرکرد ۴۸ هکتار است که از این سطح ۱۸ هکتار بدون مشکل و ۳۲ هکتار با ادعای مالکیت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری مواجه است.

برای تسریع در روند عملیات اجرایی راه‌‎اندازی مجتمع فن‌آوران شماره ۲ شهرکرد جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری باید با تغییر کاربری این زمین‌ها موافقت کند.

با تجمیع صنایع مزاحم و نیمه‌مزاحم در مجتمع فن‌آوران شماره ۲ شهرکرد وضعیت کار ۲ هزار نفر از فعالان این حوزه تعیین تکلیف و سامان‌دهی می‌شود و رفاه و آسایش شهروندان هم افزایش می‌یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha