بیمارستان صحرایی در بخش پلان چابهار افتتاح شد

چابهار- ایرنا- بیمارستان سیار شهید صدوقی نیروی زمینی سپاه در بخش پلان چابهار با مشارکت سازمان منطقه آزاد، دانشکده علوم پزشکی و فرمانداری چابهار برای خدمات رسانی رایگان به محرومان افتتاح شد.

مدیر غذا، دارو و سلامت منطقه آزادچابهار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: بیمارستان سیار شهید صدوقی نیروی زمینی سپاه در بخش پلان شهر چابهار اسقرار یافته و خدمات تخصصی خود را به طور رایگان به بیماران ارائه می کند.

سعیدعلی بزرگزاده افزود: این بیمارستان ۶۸ تختخوابی با دارا بودن پزشک متخصص از جمله فوق تخصص قلب و عروق، دندانپزشکی، چشم پزشکی، گوش، حلق و بینی، پاراکلینیک آزمایشگاهی، رادیولوژی و داروخانه از امروز آماده ارائه خدمات به عموم مردم است.

وی ادامه داد: این بیمارستان با هدف خدمت رسانی تخصصی به مردم محروم منطقه است.

مدیر غذا، دارو و سلامت منطقه آزادچابهار بیان کرد: سرانه‌ تخت بیمارستانی در کل کشور به ازای هر یک‌هزار نفر ۱.۸ تخت است، در سیستان و بلوچستان ۹ دهم، جنوب بلوچستان ۶ دهم و در چابهار(منطقه سواحل مکران) چهار دهم بوده و نیاز است در شهرستان های دشتیاری، پلان، زرآباد و قصرقند بیمارستان افتتاح شود.

وی اظهار کرد: در سیستان و بلوچستان در حوزه سلامت مشکلات زیادی وجود دارد و رتبه سلامت این استان به وه شهرستان های ساحلی بلوچستان رتبه آخر است.

بیمارستان صحرایی در بخش پلان چابهار افتتاح شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha