۲ هزار و ۲۲۰ کیلومتر شبکه گاز شهرستان اراک در دولت سیزدهم ایجاد شد

اراک - ایرنا - مدیر شرکت گاز شهرستان اراک گفت: ۲ هزار و ۲۲۰ کیلومتر شبکه گاز این شهرستان در ۲ سال نخست فعالیت دولت سیزدهم ایجاد شده است.

ناصر کاظمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: یک‌هزار و ۱۰۱ کیلومتر از این شبکه‌گذاری در سال نخست و یک‌هزار و ۱۵۹ کیلومتر در سال دوم فعالیت این دولت ایجاد شده است.

وی بیان کرد: شبکه‌گذاری گاز شهرستان اراک در مناطق روستایی نیز در ۲ سال نخست فعالیت دولت سیزدهم به یک هزار و ۹۲۲ کیلومتر و در بخش صنایع به ۲۳۶ کیلومتر افزایش یافت.

مدیر شرکت گاز شهرستان اراک ادامه داد: تعداد مشترکین گاز این شهرستان مناطق شهری طی این مدت به ۳۶۰ هزار و ۳۵۱ مشترک و تعداد مشترکین مناطق روستایی به ۶۸ هزار و ۶۸۱ مشترک رسید.

کاظمی اظهار کرد: تعداد مشترکین گاز صنایع شهرستان اراک هم از شهریورماه ۱۴۰۰ تا پایان شهریورماه ۱۴۰۲ به سه هزار و ۸۰۱ مشترک، تعداد انشعابات شهری به ۱۲۹ هزار و ۴۹۶ و انشعابات روستایی به ۴۷ هزار و ۴۸۱ عدد افزایش یافت.

وی با بیان اینکه، تعداد انشعاب گاز صنایع شهرستان اراک هم در ۲ سال نخست فعالیت دولت سیزدهم به سه هزار و ۵۴۰ انشعاب رسید، گفت: تعداد نواحی صنعتی این شهرستان هم در این مدت به ۱۰ ناحیه رسید.

حدود ۴۳۰ هزار مشترک گاز در شهرستان اراک وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha