ملی‌پوش دوومیدانی هنگ‌کنگ: برای ورود به المپیک به امتیاز مسابقات آسیایی تهران نیاز داشتم

تهران- ایرنا- دارنده برنز پرش طول بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: ورزشکاران حاضر در مسابقات داخل سالن آسیا تهران حرفه‌ای هستند و برای ورود به المپیک به امتیاز این مسابقات نیاز دارند.

تیفانی یو روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره حضور در یازدهمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا، اظهار داشت: سطح مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا تهران بسیار بالاست و برای کسب ورودی المپیک واقعا موثر است. ورزشکاران حاضر در این مسابقات حرفه‌ای هستند و رقابت دشوار است.

وی افزود: از ٦ سالگی وارد دوومیدانی شدم و در آن زمان در دو ١٠٠ متر مسابقه می‌دادم اما بعد از مدتی متوجه شدم ماده پرش طول بهتر از ١٠٠ متر است و فعالیتم را در این ماده شروع کردم. الان ٢٥ سالم است و همچنان در این ماده رقابت می‌کنم.

ملی‌پوش پرش طول هنگ کنگ چین عنوان کرد: آخرین مدالی که کسب کردم در بازی‌های آسیایی هانگژو بود و موفق شدم در این ماده با رکورد ۶.۵۰ به برنز برسم. قبل از آن هم در مسابقات قهرمانی آسیا قطر مدال برنز کسب کردم. هنوز تا المپیک فاصله دارم اما برای آن می‌جنگم.

وی گفت: ایران کشور قشنگی است و مناظر زیبایی دارد. من برای اولین بار است که به ایران آمدم و از خوردن غذاهای ایرانی لذت بردم.

همچنین تیفانی تیا ملی‌پوش ١٧ ساله پرش طول هنگ کنگ چین اظهار کرد: از ٨ سالگی فعالیتم را در دوومیدانی شروع کردم و برایم خیلی زود است تا به المپیک فکر کنم اما پیش از این ٢ مدال برنز را در رده نوجوانان در مغولستان و کویت کسب کردم.

وی گفت: برای اولین بار است که به ایران آمدم و تنها چیزی که دیدم در این دو روز این بود که تهران شهر شلوغی است و فکر می‌کنم افراد این شهر همیشه در ترافیک هستند. از خوردن غذاهای ایرانی هم لذت بردم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha