برخورد قاطع با مشاورین و نمایشگاه‌های فاقد مجوز در استان اردبیل

اردبیل - ایرنا - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: با مشاورین و نمایشگاه‌های فاقد مجوز در این استان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، جهانگیر جوانمرد روز یکشنبه در نشست با روسای اتحادیه‌های املاک و خودرو، مسئولان اتاق اصناف و اداره کل ثبت اسناد و املاک با اشاره به اینکه بسیاری از پرونده‌های متشکله در محاکم ناشی از اختلافات و دعاوی مربوط به املاک و خودرو می‌باشد ، افزود: دستگاه قضایی استان با هدف پیشگیری و کاهش این پرونده‌ها به صورت جدی به موضوع ورود کرده است.

وی ادامه داد: اقداماتی هم با همکاری و هماهنگی مجموعه‌های ذیربط انجام شده تا ضمن تسریع و تسهیل در روند صدور مجوز فعالیت قانونی این صنوف با هرگونه فعالیت غیرمجاز برخورد جدی و قاطع مطابق با قانون صورت بگبرد.

وی درباره نحوه صدور مجوزهای تخصصی برای این صنوف بیان کرد: علاوه بر اینکه متقاضیان باید حداقل مدرک دیپلم برای فعالیت در این حوزه داشته باشند ، گذراندن دوره‌های تخصصی برای فعالیت مشاورین املاک و خودرو نیز اجباری بوده و پس از گذارندن این دوره‌ها مجوزهای لازم قانونی اعطا می‌شود.

وی در ادامه نیز از شهروندان خواست تا هر گونه تخلف در حوزه فعالیت مشاوران املاک در استان را به اتحادیه واقع در آدرس اردبیل، خیابان سی متری، ابتدای کوچه طوی گزارش کنند.

حدود ۶۰ هزار واحد صنفی در نقاط مختلف استان اردبیل فعالیت دارند.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر، در شمال‌غربی کشور و همجوار با جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha