حمایت جهانی از مردم فلسطین ناشی از انقلاب رسانه‌ها است

تهران- ایرنا- رییس دانشکده مدیریت دانشگاه دفاع ملی و استاد حقوق بین‌الملل به نقش محوری رسانه در محکومیت رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: امروز شاهد ایجاد انقلاب رسانه‌ای در حمایت از مردم مظلوم فلسطین هستیم.

دکتر عبدالحسین صفایی امروز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه در جریان بازدید از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: امروز شاهد موج عظیم حساسیت جامعه بین‌المللی به ام الجنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه هستیم.

وی ادامه داد: وقاحت این رژیم منفور در باریکه غزه و فلسطین اشغالی آنقدر منفور و عمیق بوده است که دیوان بین‌المللی و کشورهایی مانند آفریقای جنوبی دست به شکایت زده‌اند.

استاد حقوق بین الملل تاکید کرد: امروز اسرائیل که همواره خود را قربانی نسل کشی می‌دانست، در سکوی اتهام نسل‌کشی قرار گرفته است و این به خاطر جنایات بی‌شمار این رژیم است که هیچ جنایاتی در دنیا یافت نمی‌شود که در غزه انجام نداده باشند.

صفایی این اتفاق را ناشی از نقش رسانه ها دانست و افزود: در گذشته نیز تاریخ بارها و بارها جنایات رژیم صهیونیستی را ثبت کرده اما همواره با پنهان کاری و سانسور رسانه‌ای همراه بوده است.

به گفته او، وجدان بشریت امروز به درد آمده است که این اتفاق ناشی از نقش رسانه در رساندن صدای غزه و فلسطین به دنیا بود. امروز انتقال اتفاقات و جنایات غزه به افکار عمومی انقلاب و نهضتی را در جهان در دفاع از ملت مظلوم فلستین ایجاد کرد.

این استاد حقوق دانشگاه دفاع ملی تاکید کرد: به طور قطع رژیم ددمنش و بی منطق صهیونیستی در گذشته نیز جنایات خود را تکرار کرده و سابقه طولانی در کشتار مردم بی دفاع فلسطین دارد اما اینبار تفاوتی که دارد اسرائیل نتوانسته جنایات خود را در غزه سانسور کند و در خفا عملیاتی انجام دهد.

وی در پایان گفت: به طور قطع اقدامات جنایتکارانه اسرائیل در محافل و مجامع بین المللی پیگیری و نخستین اتفاق انزوای او در میان افکار بین المللی و جامعه جهانی خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha