مدیر تلویزیون «تمدن» : بُرد رسانه‌های مقاومت مثل بُرد موشک‌ها افزایش یافته است

تهران-ایرنا- یک فعال رسانه‌ای گفت: رژیم صهیونیستی در جنگ رسانه‌ای علیه مقاومت شکست خورده زیرا بُرد رسانه‌های محور مقاومت مثل بُرد موشک‌های آن افزایش یافته است.

«محمد جواد محسنی» مدیر شبکه تلویزیونی «تمدن» افغانستان روز یکشنبه با حضور در بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار بین الملل ایرنا با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در جنگ رسانه‌ای، گفت: رسانه‌های خط مقاومت نگذاشتند روایت انحرافی رسانه‌های وابسته به صهیونیسم جهانی به روایت اصلی تبدیل شود و روایت درست و حقیقت را به افکار عمومی جهانی منتقل کردند.

وی با بیان اینکه شاهد افزایش برد رسانه‌های مقاومت در کنار افزایش برد موشک‌های مقاومت هستیم، افزود: رسانه های مقاومت در عملیات طوفان الاقصی خیلی خوب عمل کردند تا جایی که حتی بسیاری از جریان های صلح طلب و ضدجنگ در کشورهای اروپایی و آمریکایی هم در کنار مردم مظلوم فلسطین قرار گرفتند.

این فعال رسانه ای افغانستان با بیان اینکه رسانه های محور مقاومت به عنوان رسانه مرجع در انتشار اخبار حوزه مقاومت تبدیل شده‌اند، گفت: حتی بخش زیادی از صهیونیست های مقیم سرزمین های اشغالی نیز برای اطلاع از اخبار جنگ رژیم اشغالگر علیه غزه، به رسانه های محور مقاومت مراجعه می‌کنند زیرا به رسانه های خودشان اعتماد ندارند.

محسنی درباره شهادت بیش از ۱۳۰ خبرنگار فلسطینی در جریان حمله رژیم صهیونیستی به غزه نیز اظهار داشت: رژیم اشغالگر خبرنگاران را هدف قرار می‌دهد زیرا ارائه روایت صحیح از تحولات غزه، به اندازه موشک های مقاومت به اسرائیل صدمه زده تا جایی که بخشی از صهیونیست های مقیم سرزمین های اشغالی نیز برای گرفتن اخبار صحیح، به رسانه های محور مقاومت مراجعه کردند.

ایرنا از رسانه های مرجع در افغانستان است

وی با بیان اینکه اخبار منتشر شده توسط خبرنگاران فلسطینی، جایگاه رژیم اشغالگر را در افکار عمومی جهانی متزلزل کرد، گفت: رژیم صهیونیستی خبرنگاران فلسطینی را شهید کرد زیرا آنها ماشین پروپاگاندای این رژیم را از کار انداختند.

مدیر شبکه تلویزیونی «تمدن» افغانستان با اشاره به تلاش های مذبوحانه برای ایجاد جدایی بین دو ملت ایران و افغانستان نیز اظهار داشت: مشترکات ۲ ملت بسیار عمیق تر از آن است که این اقدامات مذبوحانه بتواند به آن آسیب بزند.

محسنی مسوولیت رسانه های ایران و افغانستان برای مقابله با توطئه های تفرقه افکنانه را سنگین دانست و افزود: حضور افغان ها در کنار ایرانی ها در جبهه مقاومت و دفاع از حرم موضوعی است که باید مورد توجه رسانه های ایرانی قرار گیرد و رسانه های افغانستان نیز نباید پذیریش میلیون ها آواره افغان در ایران را فراموش کنند.

وی گفت: باید اشتراکات فرهنگی، دینی و تاریخی ۲ ملت به تصویر درآید تا علایق مشترک آنها تقویت شود.

این فعال رسانه ای افغانستان درباره مرجعیت خبری ایرنا برای مخاطبان افغان و رسانه های افغانستان نیز تاکید کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) یکی از مراجع اصلی خبری برای رسانه ها و مردم افغانستان است و به طور خاص، ما خبرهای حوزه مقاومت را از ایرنا پیگیری می کنیم زیرا ایرنا در زمینه اخبار جبهه مقاومت مرجعیت دارد.

محسنی درباره دلایل تاسیس شبکه تلویزیونی تمدن در افغانستان توسط پدر بزرگ خود یعنی آیت الله محمد آصف محسنی اظهار داشت: این شبکه ۱۸ سال پیش برای مقابله با تهاجم فرهنگی و رسانه ای غرب، بعد از تهاجم آمریکا به افغانستان تاسیس شد و اولین رسانه دینی و اسلامی افغانستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha