نقطه قوت جمهوری اسلامی حضور مردم پای صندوق های رای است

اصفهان-ایرنا-نامزد انتخابات مجلس خبرگان در اصفهان گفت: نقطه قوت جمهوری اسلامی حضور پر قدرت مردم در پای صندوق رای است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در برنامه تبلیغات انتخاباتی خود که از سیمای اصفهان پخش شد، افزود: نقطه قوت جمهوری اسلامی حضور مردم پای صندوق رای و مشارکت در روز۲۲ بهمن، ۹ دی، روز قدس به منظور حمایت از رهبری است و از سال ۱۳۴۲ تا کنون که حدود ۶۰ سال می‌گذرد؛ همیشه حمایت های مردم از نظام دشمنان را خیره کرده است.

وی افزود: مردم ایران ثابت کرده‌اند هیچ زمان رهبر و انقلاب را تنها نگذاشتند و مردم در دوران جنگ نیز جانفشانی کردند.

داوطلب ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اصفهان تصریح کرد: راهپیمایی های گسترده در کشورهای آمریکا و انگستان بر علیه اسراییل، نشانه بیداری عدالت‌طلبان است و اگر این گونه اتفاقات در جهان بیشتر رخ دهد جامعه برای مُصلح کل جهان، امام عصر(عج) زودتر آماده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رای مردم بسیار تعیین کننده است، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در ۲ سخنرانی سالانه خود در ۱۴ خرداد و روز نخست نوروز در مشهد نکات بسیار مهمی را بیان می‌کنند که یکی از همین نمونه‌ها تبیین سه راهبرد امام خمینی(ره) یعنی معنویت، عقلانیت و عدالت است.

وی خاطر نشان کرد: پس از انقلاب کشور از نظر مادی و معنوی خیلی پیشرفت کرده است و به عنوان مثال اعتکاف که سنت پیامبر(ص) است، پیش از انقلاب در کل کشور فقط افرادی در یک مسجد شهر قم معتکف می‌شدند اما امسال فقط در استان اصفهان ۷۰ هزار نفر شرکت کردند که بسیاری از آن ها در ۱۰۰ مسجد دانشجویی بود که در این اعتکاف شرکت کردند و این رویش انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امروز کشور ایران ماهواره‌ای را به فضا و مدار ۷۵۰ کیلومتری ایران می‌فرستند که چشم بسیاری از دشمنان را کور کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: یکی از وظایف نماینده مجلس خبرگان « تعیین رهبری» و دیگری «بازنگری قانون اساسی و رصد کلی امورات رهبری» است که امید می‌رود به درستی برای این امور انتخاب شویم.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی متولد سال ۱۳۵۰ در قم و امام جمعه فعلی کاشان است و امام جماعت مسجد شیعیان در امارات را نیز در پرونده فعالیت‌های خود دارد.

وی از مدرسان سطوح عالی حوزه و فعال در فضای دانشگاهی است؛ تحصیلات وی سطح عالی چهار حوزه علمیه و کارشناسی ارشد فلسفه است.

به گزارش ایرنا، ٣٧ نفر در استان اصفهان به‌ منظور تصدی پنج کُرسی مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کردند که از این تعداد ١٣ نفر تأیید شدند و با تغییر حوزه ۲ نفر از آنها، اکنون ١١ داوطلب در این انتخابات حضور دارند.

تبلیغات این دوره از انتخابات مجلس خبرگان از چهارشنبه ۲۵ بهمن امسال آغاز شد و به مدت ۱۵ روز ادامه دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha