۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۳۳
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85390866
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

انشعابات غیرمجاز آب در خاوران شهرستان ری جمع‌آوری شدند + فیلم

شهرری- ایرنا -مدیر شرکت آب و فاضلاب بخش خاوران شهرستان ری گفت: با حکم قضایی و همکاری نیروی انتظامی، انشعابات غیرمجاز آب در بخش خاوران جمع‌آوری شدند.

امید صابری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انشعابات غیرمجاز آب یکی از چالش‌های اساسی شرکت آب و فاضلاب تهران در راستای ارائه خدمات بهتر به مشترکین به شمار می‌روند.

وی بیان کرد: اختلال در نظم آبرسانی و تضییع حقوق سایر مشترکین از جمله مشکلاتی است که دارندگان انشعابات غیرمجاز برای شرکت آب و فاضلاب و جامعه هدف آن به وجود آورده‌اند.

انشعابات غیرمجاز آب در خاوران شهرستان ری جمع‌آوری شدند + فیلم

این مقام مسئول از انشعاب غیراصولی آب به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی شرکت آب و فاضلاب منطقه شش در بخش خاوران یاد و خاطرنشان کرد: این مسئله موجب آلودگی شبکه توزیع آب شده و پیامدهای بسیار سنگینی از جمله به خطر سلامت شهروندان قانون‌مدار را در پی خواهد داشت.

صابری تأکید کرد: استفاده از انشعاب غیرمجاز آب در کنار افزایش بی‌رویه مصرف در حوزه آب شرب، خساراتی را به تأسیسات شرکت آب و فاضلاب و شبکه توزیع به همراه دارد.

وی تصریح کرد: در این راستا و با حکم قضایی و همکاری و هماهنگی نیروی انتظامی، نسبت به جمع‌آوری ۲۸ فقره انشعاب آب غیرمجاز در بافت روستایی که برای آبیاری باغچه‌های ویلایی و کشاورزی استفاده می‌شد، اقدام شد.

بخش خاوران در محدوده شهرستان ری در جنوب پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha