۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۷:۱۱
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85391144
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ساماندهی بیش از سه هزار نیازمند ساکن محله های آسیب پذیر البرز

کرج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز گفت: امسال سه هزار و ۴۰۰ نیازمند ساکن در محله های کم برخوردار و آسیب پذیر این استان شناسایی و ساماندهی شدند.

" رضا البرزی" روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به فعالیت ۱۳ خانه امداد در محله های آسیب‌پذیر استان البرز، اضافه کرد: این خانه‌ها با همراهی مردم در حوزه‌های شناسایی نیازمندان، مهارت‌آموزی، کمک به جهیزیه و ازدواج، تامین مسکن، کمک به اشتغال، خدمات درمانی اقدامات شایسته ای انجام داده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین هدف خانه امداد توانمندسازی از طریق اشتغالزایی و خودکفایی است، یادآورشد: از ابتدای سال تاکنون به ۲۲۷ نفر نیازمند خدمات ایجاد اشتغال شامل کاریابی، بکارگیری در طرح های اشتغال و مهارت آموزی ارایه شده است.

البرزی اظهارکرد: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه بهداشت و درمان بیش از ۱۰۰ مادر باردار و کودک نیازمند کمتر از پنج سال، سبد غذایی دریافت کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز ادامه داد: امسال نیز در حوزه فرهنگی و اجتماعی بیش از سه هزار نیازمند نیز در محله های کم برخوردار استان از خدمات مشاوره و راهنمایی، آزمونهای روانشناختی و آموزش مهارت های زندگی بهره‌مند شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha