۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۱۳
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85387836
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۱۰ محله البرز زیر پوشش کارگروه حاشیه‌نشینی کشور

۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۱۳
کد خبر: 85387836
۱۰ محله البرز زیر پوشش کارگروه حاشیه‌نشینی کشور

کرج - ایرنا - رییس کارگروه حاشیه‌نشینی ، مناطق حاد و بحرانی وزارت کشور اعلام کرد: ۱۰ محله کم برخوردار استان البرز زیر پوشش خدمات این کارگروه قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،" ابراهیم نورمحمدی" روز پنجشنبه در نشست قرارگاه اجتماعی استان البرز افزود: در محله های کم برخوردار هدف وزارت کشور باید برای ارتقای ۱۰ عرصه از جمله معنویت و اخلاق، هویت محلی، امنیتی و انتظامی، حقوقی و قضایی، سلامت اجتماعی و بهداشت، اقتصادی و معیشتی، خدمات اجتماعی، سبک زندگی، علمی و تربیتی توسط دستگاه‌ها و نهادهای مردمی اقدامات لازم انجام گیرد.

وی گفت: تا کنون اقدامات دولت‌ها در این مناطق تک بعدی بوده اما رویکرد جدید قرارگاه تحول اجتماعی در دولت مردمی با توجه به نیازهای محله های مستعد آسیب‌های اجتماعی، برنامه های متنوعی برای بهبود وضعیت آنها پیش بینی شده است.

" مجتبی عبداللهی " استاندار البرز نیز در این نشست با تبریک اعیاد شعبانیه اعلام کرد: ۶۷ محله کم برخوردار در این استان وجود دارد که باید مشکلات و مطالبات این محله ها به درستی بررسی . چاره اندیشی شود.

وی گفت: در این زمینه قرارگاه اجتماعی استان برنامه های متنوعی برای توانمند سازی این محله ها باید تعریف کند.

عبداللهی افزود: کاهش ۲۴ درصدی مجموع جرائم در استان از جمله دستاوردهایی است که در سایه اتحاد و انسجام و برنامه ریزی دقیق، کسب شد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: همه ما طبق بیانات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی ) موظف به تبیین و ترویج حقوق و تکلیف مردم در انتخابات هستیم و هر فرد در جامعه با توجه به جایگاه خود باید در راستای افزایش مشارکت مردم در این رویداد مهم، تلاش کند.

عبداللهی گفت: نباید اجازه دهیم تبلیغات هدفمند دشمنان در مشارکت مردم خللی ایجاد کند و همه ما باید مسوولانه نسبت به آگاهی بخشی و امیدآفرینی اقدام کنیم.

همچنین در نشست قرارگاه اجتماعی استان البرز مشکلات و موانع محله عباس آباد محمدشهر شهرستان کرج طی گزارشی از سوی مدیر خانه محله ارائه شد و استاندار البرز دستور لازم را جهت رسیدگی به موارد مطرح شده، صادر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha