کتاب‌های "درسنامه انتخابات به وقت ایران" و "طوفان در تل آویو" رونمایی شدند

تهران - ایرنا - کتاب‌های "درسنامه انتخابات به وقت ایران" و "طوفان در تل آویو" به قلم عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و جمعی دیگر از مسئولان کشوری رونمایی شدند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا،‌ رونمایی از این کتاب ها در نشست اساتید معارف اسلامی دانشگاه ها با حضور بیش از ۵۰۰ استاد معارف اسلامی از سراسر .کشور انجام شد

کتاب «درسنامه انتخابات به وقت ایران» که به کوشش و سرپرستی دکتر سیدجواد میرخلیلی و همکاری علمی جمعی دیگر از اساتید مطرح دانشگاه‌های کشور از سوی معاونتشدشد آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری منتشر شده است، به حدود ۳۰ سوال و شبهه پرتکرار در خصوص انتخابات که بین دانشجویان رایج است؛ پاسخ داده شده و برای بحث و تبادل نظر در کلاس‌های درسی تا قبل از انتخابات یازدهم اسفند، جهت بهره برداری کلیه اساتید دانشگاهها قابل استفاده است.

همچنین کتاب «طوفان در تل آویو» که به همت این عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری جمعی از اساتید مطرح دانشگاه‌های کشور تدوین شده است، به شبهات مهم و پرتکرار بین دانشجویان؛ پیرامون حمایت جمهوری اسلامی ایران از مقاومت و مردم مظلوم فلسطین و غزه پرداخته است.

براساس اعلام دانشگاه صنعتی امیرکبیر، این کتاب در ایام طوفان الاقصی به صورت مجازی منتشر شده بود و در فضای مجازی، به صورت گسترده منتشر و از آن به عنوان یک کار مختصر و مفید استقبال شده بود.

رونمایی از کتاب‌های "درسنامه انتخابات به وقت ایران" و "طوفان در تل آویو" با حضور وزیر علوم

بازید هیات دانشگاه الوارث عراق از دانشگاه صنعتی امیرکبیر

هیاتی از دانشگاه الوارث عراق از دانشگاه صنعتی امیرکبیر بازدید و با دانشکده مهندسی نفت دانشگاه تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

اساتید دانشگاه الوارث عراق ضمن بازدید از دانشگاه صنعتی امیرکبیر با دانشکده نفت تفاهم نامه همکاری‌های علمی و پژوهشی امضا کردند. در این تفاهم‌نامه بر همکاری‌های آموزشی نظیر انجام پژوهش‌های مشترک و تبادل استاد تاکید شد.

اساتید دانشگاه الوارث پس از بازدید از آزمایشگاه‌های دانشکده مهندسی نفت دانشگاه، درخواست خود را جهت مشاوره برای تجهیز آزمایشگاه‌های گروه تازه تاسیس مهندسی نفت دانشگاه الوارث مطرح کردند. در این بازدید رییس مرکز پژوهشی السبط، مدیر گروه مهندسی نفت و دکتر رؤوف محمد به نمایندگی از رئیس دانشگاه الوارث حضور داشتند.

دانشگاه الوارث در کربلا واقع شده است و زیر نظر آستان مقدس امام حسین (ع) فعالیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha