فراخوان ایرنا برای معرفی برنامه‌های داوطلبان انتخابات در استان چهارمحال و بختیاری

شهرکرد-ایرنا- خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) با هدف ایجاد بستر مناسب برای معرفی عادلانه نامزدهای انتخاباتی از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان چهارمحال و بختیاری دعوت می‌کند تا برای اعلام برنامه‌های انتخاباتی خود از طریق این رسانه هماهنگی‌های لازم را با ایرنا انجام دهند. 

به گزارش روز سه‌شنبه خبرگزاری جمهوری اسلامی، به منظر پرهیز از جانبداری و رعایت عدالت برای همه داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، به هر کدام از نامزدهای این ۲ انتخابات، فرصت برابر به مدت ۱۵ دقیقه برای تبیین برنامه‌های ملی در حوزه قانونگذاری(پنج دقیقه)، اعلام برنامه‌های محلی برای حوزه انتخابیه (پنج دقیقه) و معرفی سوابق (پنج دقیقه) داده می شود.

نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان برای بهره‌گیری از این فرصت تبلیغاتی که به صورت رایگان است، در صورت تمایل می‌توانند برای معرفی برنامه‌های خود از این رسانه با شماره‌های تلفن ثابت ۳۳۳۳۹۴۵۲ و ۳۳۳۳۲۱۵۰ - ۰۳۸ تماس برقرار کنند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی و یک کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha