۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۳۱
کد خبرنگار: 958
کد خبر: 85391383
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حماس: نتانیاهو و گالانت به تعداد نفس‌ هایشان دروغ می‌گویند

تهران – ایرنا – جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در واکنش به ادعاهای «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره وضعیت نظامی حماس و «یحیی السنوار» رئیس این جنبش در نوار غزه تاکید کرد: «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تعداد نفس‌هایش دروغ می گوید و گالانت نیز در دروغگویی با او رقابت می کند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به تازگی مدعی شده که مقامات جنبش حماس پس از قطع ارتباط با السنوار، به دنبال جایگزینی برای وی هستند.

او همچنین مدعی شده که گردان خان یونس جنبش حماس فروپاشیده و گردان رفح و حضور حاشیه ای حماس در اردوگاه های مرکزی نوار غزه باقیمانده و این جنبش در فروپاشی کامل نظامی است.

«محمد نزال» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در واکنش به این ادعاهای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تاکید کرد: یحیی السنوار همچنان به وظایف خود به عنوان رئیس جنبش حماس در نوار غزه ادامه می دهد و تمام رهبران این جنبش از طریق انتخابات مشخص می شوند.

وی در پاسخ به ادعاهای دروغین گالانت در مورد تحلیل رفتن توان نظامی حماس در غزه تاکید کرد: رزمندگان مقاومت در حال مبارزه در میدان نبرد هستند و ما به دشمن اطلاعات نمی دهیم.

نزال خاطرنشان کرد: آمریکا می تواند ایجاد یک کشور فلسطینی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کند ولی چنین کاری نمی کند. ما می خواهیم که به توافق برسیم اما نتانیاهو برای وقت خریدن و فشار بر جنبش حماس مانور می دهد.

به گزارش ایرنا، در حالی که ۱۳۶ روز از آغاز جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین می گذرد و میانجی ها در تلاش یافتن راهی برای خروج از این بحران هستند، رژیم کودک‌کش صهیونیستی همچنان به جنایات خود در نوار غزه با تمرکز بر رفح و مناطق جنوبی ادامه می دهد و این در حالی است که آنها پیش تر ادعا کرده بودند که مناطق جنوب نوار غزه امن است و اما اکنون رفح و مناطق جنوبی مملوء از آواره را زیر آتش زیاده طلبی خود گرفته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha