۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۴۴
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85391517
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۸۰ نفر در قالب طرح "شهید زین‌الدین" در همدان استخدام می‌شوند

همدان- ایرنا- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی همدان با بیان اینکه در قالب طرح "شهید زین الدین"، مجوز استخدام ۸۰ نفر به این استان اختصاص یافته است، گفت: با اجرای این طرح جوانان نخبه، متعهد، انقلابی و بومی برای دستگاه‌های اجرایی استان جذب می شوند.

تورج الوانیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح "شهید زین الدین"، یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم در راستای جذب جوانان متعهد،نخبه و انقلابی با هدف ایجاد نشاط و انگیزه در این قشر در کشور و استان در حال اجراست.

وی با بیان اینکه ثبت نام طرح شهید زین الدین در استان همدان از ۱۱ تا ۱۸ بهمن ماه انجام شده است،اظهار کرد: جذب این تعداد از جوانان نخبه انقلابی در دستگاه های دولتی از طریق آزمون انجام و در مرحله اول سه برابر ظرفیت پذیرش می شوند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان ادامه داد: هفت دستگاه شامل سازمان مدیریت و برنامه ریزی، جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، راه و شهرسازی، حفاظت محیط زیست و اداره کل ارتباطات و فناوری دستگاه هایی هستند که برای جذب این نیروها اقدام کرده اند.

۸۰ نفر در قالب طرح "شهید زین‌الدین" در همدان استخدام می‌شوند

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان با بیان اینکه طرح های مختلفی برای استخدام در کشور وجود دارد که بیشتر تخصصی هستند اما طرح شهید زین الدین عمومی است،گفت: هدف از اجرای طرح زین الدین جذب افراد در دستگاه های دولتی که به صورت معمول سهمیه ندارند است و این سهمیه را خود استان مشخص کرده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در طرح شهید زین الدین برای اطلاعات بیشتر و زمان برگزاری آزمون به درگاه الکترونیکی جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha