۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۰۸
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85391606
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مصرف گاز بخش خانگی خراسان‌شمالی ۲۵ درصد افزایش یافت

بجنورد-ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: مشترکان بخش خانگی، تجاری و اداری استان با ورود جببه هوای جدید در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ درصد بیشتر گاز مصرف کردند.

سیدمحمود هاشمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مشترکان بخش خانگی و اداری در ۲۴ ساعت گذشته پنج میلیون و ۸۴۵ هزار متر مکعب گاز مصرف کرده اند.

وی افزود: در شبانه روز گذشته این مشترکان چهار میلیون و ۷۹۴ هزار متر مکعب گاز مصرف کرده بودند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی تصریح کرد: در مجموع با احساب سایر مشترکان در این استان هفت میلیون و ۴۷ هزار متر مکعب گاز در این مدت مصرف شد.

وی ادامه داد: کلیه صنایع، کارخانه‌ها و مراکز عمده نیز از طرف شرکت گاز موظف به تأمین سوخت مایع جایگزین و نصب تجهیزات دوگانه‌سوز شده‌اند تا در مواقع بحران ، آمادگی لازم به‌ منظور کاهش یا محدودیت کامل جریان گاز را داشته باشند.

هاشمی بیان کرد: همکاران شرکت گاز با آمادگی کامل و به‌صورت شبانه‌روزی در تلاش‌اند تا با مدیریت صحیح و بهینه توزیع گاز، امکان بهره‌مندی پایدار از این نعمت الهی را برای همه مشترکین استان فراهم کنند.

وی افزود: از تمامی هم‌ استانی ها می‌خواهیم تا با مدیریت مصرف انرژی و رعایت دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و همچنین از طریق استفاده از تجهیزات گرمایشی با بازدهی بالا، دمای مناسب محیط و جلوگیری از هدررفت انرژی در بخش‌های مختلف مصرف به حفظ جریان پایدار گاز در تمامی بخش‌ها در اقصی نقاط استان کمک کنند.

به گزارش ایرنا، بارش برف و باران که از روز جمعه استان را فرا گرفته تا فردا دوشنبه (۳۰ بهمن ماه) در این استان ماندگار است.

خراسان شمالی یک میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آن در روستاها سکونت دارند و در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و حدود ۱۰۰ درصد جمعیت روستایی استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha