۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴
کد خبر: 85391855
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فارس بیش از هفت هزار داوطلب ورود به مقطع دکتری دارد

شیراز - ایرنا - نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس گفت: از میان تعداد کل داوطلبان آزمون دکتری امسال که جمعه(چهارم اسفندماه) برگزار می‌شود، هفت هزار و ۴۳۸ داوطلب مربوط به استان فارس است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر مسلم باقری، دوشنبه در نشست با خبرنگاران با موضوع برگزاری آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری افزود: از مجموع داوطلبان آزمون دکتری در استان فارس چهار هزار و ۳۰ نفر مرد و سه هزار و ۴۰۸ نفر زن هستند.

وی اعلام کرد: آزمون دکتری تخصصی، همزمان با سراسر کشور، بعد از ظهر جمعه، در ۱۱۳ کد رشته از ساعت ۱۴:۳۰ در ۱۱ شهرستان فارس برگزار می‌شود.

نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس ادامه داد: آزمون ورودی به مقاطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، همزمان با کل کشور در صبح و عصر روز جمعه ۴ اسفندماه (صبح ساعت هشت و در بعدازظهر، ساعت ۱۴:۳۰) در ۱۳۲ رشته در ۱۱ شهرستان شیراز، اقلید، جهرم، داراب، فسا، کازرون، فیروزآباد، ‌ لار، لامرد و مرودشت، ممسنی‌ برگزار می‌شود.

باقری گفت: از میان شرکت‌کنندگان آزمون کارشناسی‌ارشد؛ ۲۵ هزار و ۶۶۶ داوطلب مربوط به استان فارس است که از این تعداد، ۱۲ هزار و ۴۸ نفر مرد و ۱۳ هزار و ۶۱۸ نفر از بانوان هستند.

معاون آموزشی دانشگاه شیراز عنوان کرد: آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری ۱۴۰۳، در حوزه‌های متعدد وابسته به دانشگاه‌های دولتی، آزاد، پیام نور، فنی حرفه‌ای و مرکز آموزش عالی، با رعایت کامل مقررات آموزشی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: داوطلبان از روز دوشنبه می‌توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند و در صورت مشاهده هرگونه ایراد و مغایرت می‌توانند در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، به باجه‌ رفع نقص که آدرس آن‌ها در اطلاعیه سازمان سنجش آمده است، مرعه کنند.

فارس بیش از هفت هزار داوطلب ورود به مقطع دکتری دارد

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس گفت: باجه‌ رفع نقص برای داوطلبان حوزه‌های شهرستان شیراز، در مجتمع فرهنگی و رفاهی دانشگاه شیراز (واقع در خیابان ساحلی) مستقر است.

باقری اضافه کرد: برای شرکت در جلسه‌ی آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه‌ی آن الزامی است.

وی گفت: ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ ئاوطلب ورود به مقطع دکتری و ۴۷۶ هزار و ۹۶ داوطلب برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد ر سراسر کشور، جمعه آینده در آزمون شرکت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha