آماده خرید اتوبوس با کیفیت داخلی هستیم/ عملیاتی شدن احداث ۳ خط مترو در تهران+فیلم

تهران بزرگ - ایرنا - سخنگوی شهردار تهران با اشاره به انعقاد قرارداد خرید اتوبوس با خودرو سازان داخلی گفت: آماده خرید اتوبوس‌های با کیفیت داخلی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالمطهر محمدخانی عصر دوشنبه در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در اخیر سفر شهردار تهران به  کشور چین شاهد انعقاد بی نظیرترین قرارداد تاریخ بلدیه در حوزه حمل و نقل عمومی بودیم.

به گفته وی، در چارچوب این قرارداد خرید ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس، ۲۷ هزار تاکسی برقی، ۱۰ هزار دستگاه ون برقی و ۱۵۰ هزار دستگاه موتورسیکلت برقی با طرف چینی تفاهم شد.

وی با تشکر از همکاری دولت سیزدهم در منعقد شدن این قرارداد اظهار کرد: اگر وزارت صمت و بانک مرکزی همکاری لازم را داشته باشند امیدواریم اولین گروه از خودروها از جمله تاکسی و اتوبوس برقی تا اوایل سال آینده وارد کشور شود.

محمدخانی در خصوص خرید اتوبوس از کارخانجات داخلی نیز گفت: همانطور که بارها شهردار تهران اعلام کرده ما مشکلی در زمینه خرید اتوبوس‌های داخلی نداریم و همین جا اعلام می‌کنم شهرداری تهران آماده خرید اتوبوس‌های با کیفیت داخلی است.

سه خط جدید مترو بزودی عملیاتی می‌شود

سخنگوی شهرداری تهران در بخش دیگری از عملیات اجرایی سه خط جدید مترو در پایتخت خبر داد و گفت: عملیات خطوط هشت، ۹ و ۱۱ بعد از نیمه شعبان اجرایی و عملیاتی می‌شود.

به گزارش ایرنا، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در دومین روز بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های کشور از غرفه ایرنا بازدید کرد.

عبدالمطهر محمدخانی روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه همزمان با دومین روز بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از غرفه ایرنا بازدید و با اهالی رسانه‌ها نیز گفت وگو کرد.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، پس از ۶ سال وقفه با نام و رویکرد جدید، توسط معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» تا دوم اسفند در مصلای امام خمینی (ره) برگزار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha