۱ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۵۹
کد خبرنگار: 2103
کد خبر: 85392464
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چمران: هیچ درختی در پادگان ۰۶ تهران قطع نشده است

تهران بزرگ - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هیچ درختی در پادگان ۰۶ پایتخت قطع نشده و اگر قرار بر ساخت و ساز باشد در قسمتی از آن انجام شود، فضای سبز آن باید حفظ و درختان قطع نشود.

به گزارش ایرنا، مهدی چمران روز سه‌شنبه در حاشیه دویست و هفدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در شورا بررسی می‌شود، اظهار کرد: با توجه به این موضوع حتی تذکرات نیز حذف خواهد شد تا بررسی و تصویب بودجه تا پایان امروز به نتیجه برسد.

وی با اشاره به واژگونی قطار در خط ۲ مترو نیز افزود: یکی از قطارهایی که با برق ساکن کار می‌کرد در حال آزمایش بود که با موانع انتهای ریل برخورد و دچار حادثه شد.

به گفته وی، خوشبختانه حتی راهبر قطار نیز آسیب جدی ندیده البته هنوز گزارش کامل این حادثه اعلام نشده است ولی این حوادث ارتباطی با دغدغه ما برای تامین قطار ندارد.

چمران با بیان اینکه اقدامات برای ساخت قطار ملی در حال انجام است، تاکید کرد: تا پایان سال آینده قطار ملی وارد خط خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وقوع حادثه برای یکی از پاکبانان تهران ادامه داد: اطلاعی از جزییات این حادثه ندارم اما در مجموع تامین لباس‌های شبرنگ، کار در شب و ایمنی کار را برای آنها دنبال می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هنوز پیشنهادات ما در خصوص خرید خودروی حمل و نقل عمومی عملیاتی نشده و سفارشات تا جایی که خودروسازان می‌توانستند آماده شده است، اضافه کرد: تصور ما بر این بود که تا پایان سال ۲ هزار دستگاه اتوبوس وارد ناوگان شود اما متاسفانه انجام نشد لذا به سمت خرید خارجی رفتیم.

چمران با اشاره به اینکه تراموا به صورت چرخ لاستیکی و به نوعی به شکل اتوبوس‌های دوکابین و سه کابین در پایتخت اجرا خواهد شد، گفت: در نهایت باید ارزیابی دقیق در مورد احداث تراموا صورت بگیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha