۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۰۴
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85392550
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر کشاورزی مالزی: ‌آماده توافق و همکاری با ایران هستیم

پیشوا - ایرنا - وزیر کشاورزی مالزی با حضور در مجتمع کشت و صنعت شمه شیر پیشوا آمادگی برای انجام توافقات در حوزه کشاورزی و دامپروری بین دو کشور را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا از فرمانداری شهرستان پیشوا، امروز سه شنبه محمد سبوه وزیر کشاورزی وامنیت غذائی کشور مالزی، با حضور در مجتمع کشت و صنعت شمه شیر،ضمن بازدید از این مجتمع باابراهیم تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا نیز دیدار و به گفتگو نشست.

وزیر کشاورزی مالزی: ‌آماده توافق و همکاری با ایران هستیم

سبوه وزیر کشاورزی مالزی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و حضور در شهرستان پیشوا، پس از بازدید از بخش های مختلف تولیدی مجتمع کشت و صنعت صفاری و آشنایی با محصولات تولیدی این مجتمع، آمادگی برای انجام توافقات در حوزه کشاورزی و دامپروری بین دو کشور را اعلام نمود.

این دیدار که با حضور محور،معاون برنامه ریزی فرمانداری، هداوندمیرزائی بخشدارمرکزی،رحیمی رییس اداره جهاد کشاورزی، صفاری مدیرعامل مجتمع کشت و صنعت شمه شیر و هیات همراه وزیرمالزی صورت پذیرفت، ظرفیت ها و فرصت های موجود درحوزه کشاورزی، دامپروری و صنایع تبدیلی شهرستان پیشوا بحث و بررسی و توافقات لازم پیرامون همکاری های مشترک دو کشور صورت پذیرفت.

تقدیر فرماندار شهرستان پیشوا از وزیر کشاورزی مالزی

ابراهیم تاجیک نوری،درحضور هیات‌های کارشناسی دوطرف، بخشی از توانمندی‌های کشاورزی شهرستان پیشوا را برشمرد و تصریح نمود: در زمینه صنایع فرآوری محصولات کشاورزی، دامپروری،محصولات گلخانه‌ای، گیاهان دارویی و گل‌های زینتی، ظرفیت ها و تجربیات خوبی در این شهرستان وجود دارد که آمادگی کامل داریم با کشور مالزی به اشتراک بگذاریم.

در پایان این دیدار فرماندار شهرستان پیشوا، ضمن تشکر از حضور محمدسبوه و هیات همراه،ظرف سفالین منقش به میناکاری اثر دست هنرمندان شهرستان را به وزیر کشاورزی مالزی به عنوان یادگار اهدا کرد.

شهرستان پیشوا در جنوب شرق استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha