نصیرزاده: زیبایی ورزش به حواشی آن است

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون پرورش اندام گفت: یکی از زیبایی‌های ورزش، حواشی آن است.

عبدالمهدی نصیرزاده با حضور در غرفه ایرنا در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه رسانه‌های ایران و در گفت‌وگو با این خبرنگاران، اظهار داشت: زیبایی ورزش به حواشی آن است. در مسابقات المپیک هم حواشی وجود دارد. قهرمان‌ها می‌دانند که از تلاشی برای قهرمانان کم نگذاشتم. من ۱۰۰ درصد توانم را برای انضباط کاری و نظم فدارسیون و روند ورزشی گذاشتم ولی بزرگی این خانواده بعضی زمان‌ها باعث اختلاف و مشکلات می‌شود.

وی افزود: در این ورزش قهرمانان جهان‌ زیادی داریم که در هیچ رشته‌ای این تعداد قهرمان وجود ندارد. انتظارات و سطح توقعات این قهرمانان به خاطر جایگاهی که کسب کردند، بالاست.

رئیس فدراسیون بدنسازی عنوان کرد: خیلی از قهرمانان ما اولویت را قهرمانی جهان و آسیا قرار می‌دهند. این که در مسابقات کشوری قهرمانان نام آشنا را نبینیم، عادی است زیرا می‌خواهند در عرصه آسیایی و جهانی افتخار آفرینی داشته باشند.

وی گفت: در همه رشته‌های ورزشی اعتراض به داوری وجود دارد ولی در پرورش اندام نگاه ها نسبت به ورزش‌های دیگر بیشتر کیفی و سلیقه‌ای است. با این حال از بهترین و با تجربه‌ترین‌ها استفاده کردیم. سال آینده میزبان قهرمانی جهان پرورش اندام و قهرمانی آسیا مچ اندازی هستیم و انتظار داریم حمایت ویژه‌ای از ما انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha