دیدار تیم‌های فوتبال فجرسپاسی و سایپا مساوی شد + فیلم
بازی فجر و سایپا

شیراز- ایرنا- دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و سایپا تهران در رقابت های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه های کشور مساوی پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این بازی که عصر سه شنبه از هفته بیستم این رقابت ها در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد ۲ تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند و فجری ها ۲ امتیاز حساس خانگی را از دست دادند تا فاصله آنها نسبت به صدر جدول به ۹ امتیاز برسد.

بازی با برتری فجری ها شروع شد و آنها می دانستند برای اینکه از قافله صدرنشینی عقب نمانند نیاز به هر سه امتیاز این بازی دارند و در دقیقه سوم بازی صاحب فرصت شدند اما ۲ بازیکن این تیم با هم برخورد کردند و این فرصت خوب از دست رفت.

تیم فجر دقیقه هشت بازی بر روی یک ضربه ایستگاهی و در یک موقعیت مناسب نتوانستند بهره لازم را برد و بازیکنان سایپا هم در این بازی چشم به ضد حمله داشتند و در دقیقه ۲۷ بازی روی غفلت مدافعان فجر می رفت که سایپا به گل برسد اما این خطر برطرف شد.

فجری ها با شروع نیمه دوم بازی دست به حمله زدند و در دقیقه ۴۷، سعید زارع روی پاس در عمق مهدی شریفی با دروازه بان سایپا تک به تک شد و در نهایت به گل نرسید.

گل سایپا بر روی ضد حمله

پس از اینکه فجریها یک فرصت خوب را از دست دادند در دقیقه ۴۹ بازیکنان ساپیا دست به ضد حمله زدند و با ضربه سر رضا مغانلو دروازه تیم میزبان را باز کردند تا کار برای آنها سخت شود.

مهدی رجب زاده سر مربی تیم فجر در ادامه نیمه دوم برای تغییر در نتیجه بازی چهار تعویض انجام داد تا جان تازه ای به تیم دهد که این اتفاق هم افتاد و آنها به گل مساوی رسیدند.

گل مساوی فجر

پس از اینکه گل فجری ها به دلیل خطا بر روی دروازه بان سایپا از سوی داور مردود اعلام شد اما بازیکنان میزبان دست بردار نبودند و به گل مساوی هم دست یافتند.

دقیقه ۷۳ ارسال خوب داوود رجبی از روی یک ضربه ایستگاهی توپ با ضربه سرمحمد رضا شیرزادی مدافع پیس تاخته فجر درون دروازه تیم سایپا جای گرفت تا میزبان به گل مساوی برسد.

در ادامه نیمه دوم و ۱۳ دقیقه وقت تلف شده که فرزان طیبی پور دروازه بان تیم ساپیا با آسیب دیدگی از زمین خارج شد، اتفاق خاصی رخ نداد هر چند خروج اشتباه علی غلامزاده سنگربان فجر می رفت تا کار به دست این تیم دهد اما مدافعان این تیم توپ را به کرنر فرستادند.

عاقبت این بازی پر اُفت و خیز با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت که به درد هیچ کدام از ۲ تیم به ویژه میزبان نخورد.

حاشیه این بازی

پس از پایان بازی و به هنگام ورود تیم ها به رختکن بین یکی از اعضای کادر فنی باشگاه فجر و مدیررسانه ای تیم سایپا برخورد لفظی رخ داد اما با دخالت ماموران مستقر در ورزشگاه این مسئله غائله پیدا کرد.

چادرملو صدرجدول حفظ کرد

به گزارش ایرنا، اینک در جدول رده بندی تیم چادرملو اردکان یزد از ۲۰ بازی با ۴۷ امتیاز همچنان صدر جدول را حفظ کرد، خیبر خرم آباد با ۴۶ امتیاز دوم است، تیم فجر با ۳۸ امتیاز در مکان سوم ایستاد.

همچنین تیم نفت مسجد سلیمان هم با یک بازی کمتر و ۳۸ امتیاز جایگاه چهارم را به خود اختصاص و در صورتیکه این تیم روز چهارشنبه ( فردا) بتواند حتی یک مساوی از تیم آریو اسلامشهربگیرد به رده سوم باز خواهد گشت.

در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و چهارم را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

تیم های داماش گیلان، دریا بابل و شاهین بندر عامری بوشهر در خطر سقوط به لیگ دسته دوم قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha