تیم فوتبال شهرراز شیراز به تیرزد، آریو اسلامشهر به تور+ فیلم
بازی شهر راز و آریو اسلامشهر

شیراز-ایرنا- تیم شهر راز شیراز در رقابت های فوتبال دسته یک باشگاه های کشور ( جام آزادگان ) مقابل آریو اسلامشهر ۲ بار تیر دروازه این تیم را به لرزه در آوردند اما تیم اسلامشهری هم ۲ بار تور دروازه میزبان را به لرزه در آورد و بازیکنان این تیم سه امتیاز با ارزش را با خود به تهران بردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا این بازی که عصر پنجشنبه و از هفته نوزدهم این رقابت ها در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد تیم میزبان در حالی که مستحق باخت نبود با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب آریو اسلامشهر تهران شد.

تیم میزبان در این بازی بارها روی دروازه تیم اسلامشهر فشار آورد و موقعیت های زیادی خلق کردند اما به گل نرسیدند.

در آن سوی میدان تیم آریو که فوتبال فیزیکی در زمین پیاده می کند به دنبال این بود که از ضد حملات استفاده و دروازه میزبان را باز کند که در اجرای این امر موفق نشان دادند هر چند برخی بازیکنان این تیم به ویژه دروازه بان آنها بارها وقت تلف کردند طوریکه دروازه بان این تیم از داور کارت زرد گرفت.

تیر دروازه تیم آریو لرزید

اولین زنگ خطر را شاگردان ستار زارع سر مربی تیم شهر راز روی دروازه حریف ایجاد کردند، در دقیقه چهار آنها بدشانس بودند که ضربه رضا آقابابایی به تیر دروازه تیم میهمان اصابت کرد تا شیرازی ها نشان دهند که تشنه پیروزی هستند.

تور دروازه میزبان لرزید

در حالی که بازیکنان تیم شهر راز بر توپ میدان مسلط بودند و بارها از سمت چپ و راست خلق موقعیت کردند در دقیقه ۲۹، پیمان نامور بازیکن تیم شهر راز در میانه میدان توپ را لو داد و همین امر موجب شد توپ به وحید نعمتی برسد و این بازیکن هم با یک ضربه دقیق و زمینی توپ را از زیر دستان مهرداد بشاگردی سنگربان شیرازی ها عبور داد و تور دروازه تیم شهرراز بر خلاف جریان بازی لرزید.

نارنجی پوشان شیرازی که انتظار دریافت این گل را نداشتند در ادامه نیمه نخست بازهم صاحب موقعیت شدند اما ضربات کمال نیکخوی، جواد نصیر ، محمد نصیری به دروازه تیم میهمان راه پیدا نکرد هر چند هم بازیکنان تیم شهر راز در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتند و نیمه نخست با برتری تیم آریو اسلامشهر پایان یافت.

نیمه دوم هم یک بار تیر دروازه لرزید و یک بار هم تور

با شروع نیمه دوم شیرازی ها که نمی خواستند بازنده این بازی باشند روی دروازه حریفشان بارها خطر آفرین و چند موقعیت گلزنی ایجاد کردند و یک بار دیگر هم توپ را به تیر زدند تا بدشانسی خود را نشان دهند و در این امر دبل کنند.

همچنین بازی بسته تیم آریو برای حفظ نتیجه نیمه اول و عدم دقت در نزد بازیکنان تیم شهر راز که عجله داشتند موجب شد باز هم از فرصت هایی که توسط علی آل کثیر، کیخسرو سیاهپور و جواد نصیر نصیبشان شد نتوانند استفاده کنند و گل دوم هم روی ضد حمله خوردند.

تیر دروازه تیم آریو باز هم لرزید

دقیقه ۸۰ در حالی که شیرازی ها برای گل مساوی خود را به آب و آتش می زدند، ضربه برگردان و زیبای محمد قنبری مدافع پیش تاخته تیم شهر راز تیر افقی دروازه آریو را برای دوم به لرزه در آوردند تا این بازیکن که در این بازی خود را خوب در موقعیت گلزنی قرار می داد نتواند به گل برسد و لحظاتی بعد هم برای باردوم تور دورازه تیم میزبان را به لرزه درآمد و کار را برای شیرازی ها سخت تر کرد.

تیم فوتبال شهرراز شیراز به تیرزد، آریو اسلامشهر به تور+ فیلم
بازی شهر راز شیراز و آریو اسلامشهر

گل دوم آریو در وقت های تلف شده

در حالی که سه دقیقه از پنج دقیقه وقت تلف شده نیمه دوم پشت سرگذاشته می شد، کار خوب سعید خردمند بازیکن شیرازی تیم آریو توپ به نعمتی رسید و این بازیکن هم با زدن گل دوم خود دبل کرد و کار را برای میزبان سخت کرد.

به گزارش ایرنا با پایان یافتن هفته نوزدهم، چادر ملو اردکان یزد با ۴۴ امتیاز در صدر جدول ایستاد، خیبر خرم آباد با ۴۳ و نفت مسجد سلمیان هم با ۳۸ امتیاز دوم وسوم هستند.

همچنین تیم فجر شهید سپاسی در این هفته با تساوی که مقابل داماش گیلان در خانه این تیم به دست آورد با یک پله سقوط با ۳۷ امتیاز در جای چهارم قرار گفت و از صدر جدول دور شد.

تیم آریو اسلامشهر و شهراز راز شیراز هم با ۲۵ امتیاز در رده نهم و دهم جدول رده بندی جای گرفتند.

در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و چهارم را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

داماش گیلان، دریای بابل و شاهین بندر عامری بوشهر در خطر سقوط قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha