برگزاری آزمون دکتری و کارشناسی ارشد با حضور بیش از ۸هزار داوطلب در بوشهر

بوشهر- ایرنا - معاون آموزشی دانشگاه خلیج فارس گفت: آزمون دکتری و کارشناس ارشد با حضور هشت هزارو ۳۸۱ داوطلب روز جمعه هفته جاری چهارم اسفند ماه در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

" محمود افشاری " روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: از مجموع داوطلبان تعداد یکهزارو ۷۲۲ تن دکتری و مابقی نیز متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد هستند.

وی افزود: آزمون دکتری تخصصی، همزمان با سراسر کشور، بعد از ظهر جمعه، در ۱۱۳ کد رشته از ساعت ۱۴:۳۰ در دانشگاه خلیج فارس برگزار می‌شود.

افشاری ادامه داد: آزمون ورود به مقاطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی نیز، همزمان با کل کشور در نوبت‌های صبح و عصر روز جمعه چهارم اسفندماه (صبح ساعت هشت و در بعدازظهر، ساعت ۱۴:۳۰) در ۱۳۲ رشته برگزار می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه خلیج فارس تصریح کرد: ساعت کار باجه رفع نقص امروز و فردا نوبت صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و بعد از ظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در محل معاونت آموزشی دانشگاه خلیج فارس است.

وی یادآور شد: داوطلبان برای آزمون‌های نوبت صبح می بایست تا قبل از ساعت ۸:۱۵ و برای آزمون‌های نوبت عصر تا قبل از ساعت ۱۴:۴۵ در حوزه امتحانی حضور داشته باشند.

افشاری گفت: آوردن تلفن همراه حتی به صورت خاموش و همراه داشتن ماشین حساب، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند و انگشتر هوشمند در جلسه امتحان ممنوع بوده و به منزله تخلف محسوب می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha